Chiquita Bananas Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #51 Skrevet 4. juli 2006 hehehehe......jeg er ikke så fan av de berg og dalbanene så jeg har en god unnskyldning nå ) Står heller trygt på bakken, men blir nok kjedelig i lengden.... Gleder meg til søstera mi kommer....er lenge siden jeg har sett henne og vi skal besøke broren min mye siden hun kom pga. babyen.... Disse dagene er så kjedelige - ingenting som skjer....... Men jeg trenger penger så jeg må nok jobbe.....
Gjest Skrevet 4. juli 2006 #52 Skrevet 4. juli 2006 Driver å baker brød i dag.Men mangla litt mel så må kjøre nde på butikken en tur.Skal hente mellomste som er i barnehagen.Nest siste dag.Helt merkelig at han er skolegutt til høsten.Tiden går så raskt...Men godt å se at ungene vokser opp også da.. Sitter bare å venter på at komfyren er klar så jeg får satt i brøda før jef drar....Baker 16 brød i dag.baker til mamma også.Hun gidder ikke bake selv lengre nå når hun er alene.Ungene mine løper opp til bestemora for å spise så da er et bare rett og rimelig at hun får brød fra meg :0) Siden ungene mine spiser henne ut av huset...
Chiquita Bananas Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #53 Skrevet 4. juli 2006 ååå det frista med hjemmebakt brød - er så utrolig drittlei av brødet i butikken, men jeg gidder ikke bake. Jeg får heller ta meg sammen når jeg blir mamma - da skal jeg være flinkere å bake og lage mat....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå