Gå til innhold

Idefix og Hebbie er venner ;op

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehehehe......jeg er ikke så fan av de berg og dalbanene så jeg har en god unnskyldning nå :o)

Står heller trygt på bakken, men blir nok kjedelig i lengden....

Gleder meg til søstera mi kommer....er lenge siden jeg har sett henne og vi skal besøke broren min mye siden hun kom pga. babyen....

Disse dagene er så kjedelige - ingenting som skjer.......

Men jeg trenger penger så jeg må nok jobbe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Driver å baker brød i dag.Men mangla litt mel så må kjøre nde på butikken en tur.Skal hente mellomste som er i barnehagen.Nest siste dag.Helt merkelig at han er skolegutt til høsten.Tiden går så raskt...Men godt å se at ungene vokser opp også da..

Sitter bare å venter på at komfyren er klar så jeg får satt i brøda før jef drar....Baker 16 brød i dag.baker til mamma også.Hun gidder ikke bake selv lengre nå når hun er alene.Ungene mine løper opp til bestemora for å spise så da er et bare rett og rimelig at hun får brød fra meg :0) Siden ungene mine spiser henne ut av huset...

Skrevet

ååå det frista med hjemmebakt brød - er så utrolig drittlei av brødet i butikken, men jeg gidder ikke bake.

Jeg får heller ta meg sammen når jeg blir mamma - da skal jeg være flinkere å bake og lage mat....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...