Chiquita Bananas Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Så kjekt å se deg her inne.... Skal ikke rushe deg - men håper du vil være her inne litt mer ) Så kjekt å høre at så mange kom i begravelsen......håper du får slappet litt av mer nå fremover og bare fordøye alle følelser og minner om den siste tiden...... I kveld skal jeg på BIM treff, men skal se om du ikke er på msn. Hvis ikke så skal jeg lete etter deg andre dager.....
Chiquita Bananas Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 15. juni 2006 Så kjekt å høre at du endelig fikk spise kinamat og åt til du nesten sprakk. Det er vel lenge siden du har kunnet gjøre det )
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Hei snuppe lupp :0) Er så trøtt og sliten etter denne uken.Vi har hatt 13 personen på besøk.Så nå når de har reist er det ganske så stilt og tomt her i huset. Det er litt rart at pappa er borte, men nå kan vi plutselig planlegge fremover i tid igjen..Nå når vi ser tilbake på det siste året klarer jeg å se at vi egentlig har hatt det ufattelig tøft siste året. Håper bare at nå kommer alt til å gå bra med oss. Lille gutt inne i magen er veldig rolig for tiden.Er litt bekymra,men det er vel naturlig etter den uka vi har hatt. Håper du har det bra vennen. Jeg begynner virkelig å se gravid ut nå..Men er så full i vann..Ikke mye pen gravid her nei..he he he...
Chiquita Bananas Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2006 Det er bra at du fortsatt klarer å tenke positivt og tenke fremover etter alt som har skjedd deg. Håper dere får ordnet den turen slik at dere to får slappet litt av og kost dere. Er lenge siden nå vel ? Selvfølgelig har dere hatt det tøft - masse dumme ting som har skjedd. Så det er bra at dere har klart å komme gjennom det med helsa i behold...Men nå er alt det vonde over - nå skal dere kose dere med babyen i magen og glede dere og planlegge.... Håper det blir en kjempekoselig tur til Mandal med moren din i sommer ) skal forresten fortelle deg at Baby4påvei (tror jeg det var) spurte hvordan det gikk med deg og tenkte på deg ) Uff - jeg har nyst så masse de siste dagene, typisk at jeg er uheldig og blir syk. Gleder meg litt til barnedåpen på søndag, blir hos noen "kjendiser" ;op Ene parten har ihvertfall en kjendis i familien også....Kan ikke si det her på BIM - heller på msn.... Kjempekoselig par med en kjeeeeeempesøt jente....... Jeg håper at jeg klarer å stoppe det meste av kiloene til å legge seg på meg !! Ble helt sjokka i forgårs da jeg sto og lente hendene mine bak på hoftene - de var jo blitt to stk bord !!! Wææææ....... Her må jeg skjerpe meg ja...heldigvis så kan jeg begynne å gå tur nå og jeg må ta meg i nakken og begynne å svømme slik at jeg normaliserer vekten. Er så lenge siden jeg har hatt fersk fisk - foreldrene til sambo har ikke hatt tid. Så det har blitt mye kjøtt - og jeg er blitt lei av det og har dårlig samvittighet. Men skal man kjøpe fisk i butikken så er det jo svindyrt !! Hehehe....ja jeg vet du ikke liker fisk....
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #5 Skrevet 16. juni 2006 Det vonde kommer nok til å henge i lenge. Sorgen bærer vi nok med oss i en lang stund, men nedturene blir vel ikke like lange nå....Lettere å komme opp igjen. Men jeg kjenner at det er grusomt tomt å komme opp til mamma, det er så tomt der. Savner pappas kjappe replikker :0) Ellers så spyr jeg ennå. Søndag starter jeg på uke 20. Er så lei av å være i dårlig form. Mamma sier at om vi vil kan vi vente til liten er født. Så reise da..Ei uke til syden. Det frister egentlig mer :0) Hoppe på tur til neste høst kanskje ? Får se... Nå er vi barnevakt for søstra mi si jente.Hun er en skikkelig god klump.1,5 år.Blid som ei sol. Ellers så skal jeg til jm på mandag er spent på hvordan blod trykket mitt ligger ann etter all den stressinga mi siste ukene.Har fått roa litt ned nå da. Heldigvis. Koselig å bli etterlyst.Fikk sjokk i går da jeg såg at jeg har fått 109 kondolasjoner.Det er MYE det :0) Godt å vite at en blir tenkt på. Har ikke stått på vekta ¨på over en mnd.Tør bare ikke..Gruer meg.Jeg har blitt stor og tjukk.Grøsser.... Du må ha god bedring og ikke bli syk !
Chiquita Bananas Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2006 Bare kjapt - skal skrive mer når jeg er alene eller hjemme... Har fått forlenget vikariatet til midten av august !!! Fortalte dem på kontoret at jeg er gravid - så da er bomben sluppet. De synes det var koselig - det ødelegger ikke for vikariatet. Skulle prøve å få forlenget til august da siden det var det jeg trengte for å få fødselspenger ), sa sjefen min. Dessuten sa han på hovedkontoret at det var mulighet for forlengelse alt etter når tid den nye ansatte begynte i stillingen sin og sjefen min sin tilstand... tror hun sa ja at hun trengte hjelp i sommer pga. meg. Hun vet jeg vil jobbe mest mulig og hun vil ha meg her ) Må gå...
Gjest Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 Sånn da har gubben fiksa maskina igjen.Det var skjermen som var gåen.Kjekt med en data mann i hus,med ekstra deler :0) Nå er vel du i dåp du.Håper dere koser dere og har det fint. Her regner det er surt og grått.Hadde 29 grader på mandag så flata det ut og siden har det vært regn.Kjedelig, vil så gjerne ha litt sommer vi også. Så flott at du har forlenget vikariatet ditt.Alt ordner seg for snille jenter :0) Når skal du på ordinær ul ? Jeg var og kjøpte ett nydelig to delt sett i hvitt her på cubus til babyen.Kunne ikke la vær.Har bare kjøpt nøytrale klær.Stoler ikke helt på ul.Den jente følelsen gir seg ikke.Siden legen sa at han bare trodde det var gutt så tør jeg ikke kjøpe blått. Skal tilbake i august.Da kommer vi nok ikke til å spørre, får se hva vi gjør. Ellers så spiser jeg frukt til den store gull medalje...Plommer,moreller og nektariner.Det er så godt.Har vondt i magen av over spising.Men snop har jeg ikke lyst på lenger.Ikke cola heller.satser på at vekta kanskje flater litt ut nå.Har gått opp.7 kg til nå..Er i uke 20. Kvalmen er ikke så ille lengre, tror den begynner å gå litt over. Endelig... Skal til jordmor i morgen.Er spent på blodtrykket mitt. Besvimte i bilen i går.Plutselig.Var blå på leppene da jeg våknet opp igjen..Skremmende.
Chiquita Bananas Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2006 Så greit da !! Bra du ikke måtte vente lengre enn dette !! Var kjempekoselig i dåpen - masse venner av sambo der. Mange som var interessert og nysgjerrige på at jeg var gravid og hvordan jeg hadde det etc... Du må være forsiktig med frukten, masse fruktsukker i det som kan slå ut feil. JM sa det da jeg sa jeg likte veldig godt melon etc. at jeg burde styre meg mest over til grønnsaker og mindre frukt. Jeg har UL 13 juli.... Du må være forsiktig !! Kanskje høre med legen ang. bevimelse - er jo livsfarlig !!!! Håper kvalmen din forsvinner helt - har vært der lenge nok og plaget deg. Blir veldig kort dette, men klokka er mye og jeg er kjempetrøtt. Må komme meg i dusjen og vasket håret - masse spray i det.... Kan skrive mer og skikkelig imorgen.... Kjempekjekt å se deg her inne igjen. Har tenkt på deg idag, men tok ikke med mobilen.... Håper du har hatt en fin dag til tross for regnværet.....Har vært varmt og masse sol....
Gjest Skrevet 18. juni 2006 #9 Skrevet 18. juni 2006 Ja må spørre jm ang. den svimmelheten.Den plager meg ganske mye egentlig...Er dritt lei av å være i dårlig form.Vil være frisk og rask nå.Flott gravid osv... Jeg veit at en skal passe seg for frukt sukkeret ,men når jeg spiser frukt så har jeg mindre lyst på snop...Så da blir det frukt..Teller ned til jordbæra kommer for fult.Det er godt det :0) Fint å høre at dere har hatt en fin dag. her har jeg bare tatt livet med ro. Sittet og brodert litt. Har en kalender jeg bør bli ferdig med til at vi reiser til sørlandet. Har ikke lyst til å sende den i posten. svogeren min har vært plaget med at post forsvinner.Spesielt pakker. da har jeg lite lyst til å sende en kalender jeg har brukt hundre vis av timer på å lage. Nei,nå er det nok legge tid for meg også. snakkes i morgen vennen. Klem og kos :0)
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #10 Skrevet 19. juni 2006 Alt bra med deg ??? ser at du ikke har vært her idag.. Jeg må til lege på mandag..Ekstra sjekk pga. at jeg besvimer og har sterke astma anfall. Ellers gått opp 1 kg denne måneden.Hipp hurra..Trodde det var mye være jeg..
Chiquita Bananas Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 20. juni 2006 Jeg fikk ikke sove igår natt og var våken fra halv 3 på natten - så jeg var dødstrøtt da jeg kom hjem. Sov litt og laget mat og klenga på sambo.....var helt merkelig. Følte meg så ensom og alene siden sambo ikke kom hjem før halv 7 på kvelden. Og jeg følte meg så rar i magen igår - veldig ukomfortabel. Føltes ut som magen var i veien og stappfull. Så jeg orket ikke sitte i sofaen. Hehehe.....gubben likte godt at jeg var så klengete og sutrete igår fordi jeg savnet han så masse...Han prøvde selv å finne hjertelyden og spurte faktisk om ikke han kunne få høre babyen... Jeg gruer meg til jeg skal på vekta....lenge siden nå og har nok gått opp. Prøvde å vaske gulvet på jobben, skulle koste over først.Men det gikk rett i halebeinet og baksiden av lårene....fikk gjort det på en merkelig måte, men kunne bare glemme vasking. Så jeg fortalte det på jobben at jeg ikke kunne gjøre det allikevel. Sa jeg kunne gjøre det i sommer for da sparer vi på hun som har pleid å vaske. Synes hun ikke er så flink og snakker så mye -orker det ikke...Men sjefen sa hun kunne høre med dattera si som har gjort det tidligere. Jeg skal prøve å komme meg innom her i dag....vil ikke vise at jeg sitter på BIM, mens jeg er på jobb. Men akkurat nå for tida så er det jo ikke noe å gjøre....
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #12 Skrevet 20. juni 2006 Skreiv det lange innlegget her i stad..Hva skjedde?? Jo,maskina hengte seg opp.Eller bim..Borte ble det.Så surt! Sitter å venter på at maten skal bli ferdig, idag blir det lasagne og hvitløks brød.Nam nam..:0) Ellers så har jeg funnet frem hobbyen min brodering igjen..Sitter å broderer på en advents kalender.satser på å få den ferdig til i sommer.Da får jeg tatt den med meg til Mandal og slipper og sende den. Svogeren min bor i nærheten av drammane og posten deres forsvinner til stadighet.Da tør ikke jeg sende noe jeg har brukt hundre vis av timer på. I natt er det jeg som ikke fikk sove.Låg bare og makket opp i senga, fikk ikke sove..Hadde mareritt og klarte ikke roe meg ned igjen. Drømmer mye om at pappa er frisk så blir syk...Egentlig så drømmer jeg rett og slett om det h...vi har gått igjennom i det siste.. Håper at vi snart får fint vær...Er så lei av det grå og triste været vi har her idag.. Vi har hatt møkka vær nesten ei uke nå...
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #13 Skrevet 20. juni 2006 Har du sett vinterbarn i det siste?? Veit du om alt går bra med henne? Har ikke snakket med henne på evigheter....
Chiquita Bananas Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #14 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har ikke sett henne her inne på BIM siden vi chattet alle sammen.... Har nesten ikke vært inne på msn siden da. Skal du treffe svogeren din og hans familie i år da ? Du kommer nok til å drømme masse en stund fremover - også avtar det nok når du får ting litt på avstand... Er kvalm og dårlig i dag også - så det blir ikke et langt innlegg....
vinterbarn ;O) Skrevet 20. juni 2006 #15 Skrevet 20. juni 2006 Hei dere to ;O) Jeg sniker inn en liten hilsen her på tråden deres da...for da "treffer" jeg dere begge...og trenger bare å skrive 1 gang... Jeg er veldig lite på nett om dagen, sliter veeeeldig med kvalmen. Ligger på sofaen hele dagen, er i min 5 uke på sofan nå, begynner å bli driiiiiiit lei.. akkurat som jeg ikke har vært det lenge!!! Ser litt lysere på det nå...litt... har min 3 dag uten postafen, kvalmen er der ennå, men føler jeg ikke blir så "dopa" utslitt..forstår?? er jo en beroligende tablett! Er 11 uker på vei nå, så ser jo en lysning der også...at ukene går og formen mååå jo bare bli bedre etterhvert!! Kan jo ikke bli værre.... ;O) Ja,ja nok om meg og min "lykkelige svangerskap", håper dere har det bra. Hebbie: du surfer bare i gjennom og gleder deg over den voksne magen tenker jeg.... misunner deg veeeeeldig altså!! hehe. Idefix: håper det går greit med deg om dagen, de sier jo at livet går videre.. men kan ikke skjønne at det er en enkel tanke når man har mistet en av sine næreste! Håper kvalmen er blitt bedre ihverfall..sånn at du kan starte å glede deg over babyen!! Stor klem fra meg..
Chiquita Bananas Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #16 Skrevet 21. juni 2006 Hei vinterbarn - der var du jo !! Så bra å høre at alt er bra enda du er dårlig..... Så fort tiden går - allerede snart forbi grensen jo !!! Håper ting blir bedre for deg og du blir frisk og rask. Har begynt å få en liten gravidmage ja - gleder meg til den tar bedre form og jeg kjenner liv. Har begynt så smått å kjenne en liten fiskehale i magen, men må nok vente litt til før jeg kjenner det skikkelig og er sikker på at det er bøllefrøet... Idefix - du vet den saken med at jeg saksøkte gamlesjefen om siste utbetaling ?? Snakket med ei som jeg jobba med der borte og hun fortalte meg at hun jenta han ansatte istedenfor meg har også saksøkt ham. Hun hadde blitt bedt om å gå og da gikk hun til advokat ;o) Hehehe....nå har han to saker på seg....skal fortelle min advokat dette her !! Saken blir jo bedre for meg når han har to saker på seg - det viser jo bare at han ikke driver på en ordentlig måte... Og de småjentene som var der jobber nesten aldri og får ikke lønna si - hun ene har begynt i en butikk. Og flere av stamkundene hans - som var veldig gode venner med ham har slutta å gå der. Jeg så to stk på puben som er konkurrenten hans og fikk vite at hans høyre hånd som hjalp ham med regnskap etc. har også sluttet å gå der. Han var jo der hver eneste dag flere ganger til dagen... Og det er jo nesten aldri folk hos ham når vi kjører forbi... Uansett så er det godt å høre at han har selv gravd en egen grav og dytte folk bort og fått enda et søksmål på seg - da trenger ikke jeg å ha dårlig samvittighet lengre. Var redd han gikk konkurs pga. søksmålet mitt og da ville folk hata meg. Men tydeligvis så har han gjort så dårlig jobb etter meg at folk gidder ikke gå der lengre. Han har visst mine retter på menyen, men han vet ikke hvordan han lager dem fordi han gadd aldri følge skikkelig med og ikke har han oppskriftene. Dem ga jeg til hun jeg snakket med igår etter jeg ble sykemeldt, men hun la dem aldri fra seg på jobben fordi hun ville ikke at han skulle ha dem...hehehe.... Ja - nå skal ikke jeg stresse mer over dette - nå kan det bare gå sin gang uten at jeg har vondt i magen og stressa og lei meg. Han fortjener dette så godt. Nå lærer han kanskje at han bør skjerpe seg og lære seg om hvordan man oppfører seg mot folk og driver en bedrift uten erfaring og er trangsynt. Han lurte folk for penger - ga dem llite mat og dårlig kvalitet og tok høye priser.
Gjest Skrevet 21. juni 2006 #17 Skrevet 21. juni 2006 Heisann begge to :0) Så gøy å høre fra deg vinterbarn ! Ikke gøy å høre at kvalmen er så ille enda.Min kvalme har endelig blitt bedre, men så er jeg i uke 20 nå..Jaggu på tide må jeg si.Ellers går det bra med oss. Det var rett og slett vondere før pappa døde enn nå. Mye pga.å se en sterk mann bli ett skjelett som ikke klarte noe,ikke prate en gang var rett og slett for j....Så vondt kan vi ikke få det igjen... Hebbie:0) Er så glad for å høre at den idioten har driti på leggen igjen.Kjempe flott for deg.Ikke ha noen dårlig samvittighet..KNUS HAN!!!!! Noen graver sin egen grav og faller til slutt i den..Det gjør han der.Dritt sekk! Så kos å høre at du kjenner liv..Du er jo langt på vei du også nå.Har du begynt å få gravid mage og når skal du på ul ? Vil dere vite kjønnet foressten? Vi får nok ikke møtes i sommer alikavel.Vi kommer til å reise kysten nedover i stedet for til oslo og så til mandal.Vi skal kjøre ned på en dag. så i år møter vi ikke svogeren min heller..Er bare glad for det.Svigers har begynt på jobb også slik at det bare blir å tenke på oss selv på ferie i år.I fjor la vi opp ferien etter de andre og det gikk ikke så bra. Full krig.Det orker jeg ikke i år...Etter dette med pappa orker jeg ikke konfrotasjoner og krangling..Blir så raskt lei meg. Svigermor planla jo hele ferien vår i fjor.Ble sur da vi hadde andre planer enn henne..Grøsser med tanken på fjor året.. Er glad gubben og mamma er kjempe venner.da kan vi reise på ferie ilag og det blir null problem:0)
Chiquita Bananas Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #18 Skrevet 21. juni 2006 hehehe....jeg kjenner en klump i magen bedre nå...og har fått mer gravid form !! Tiihiii....wææææ.....spennende og skremmende på en gang. Jeg er rett bak ræva på deg heehehe.....og vinterbarn er rett bak ræva mi. Stakkars jente når jeg fjerter ;op men jeg vet ikke om det er liv da - men det kommer noe i ny og ne i magen.... Vi skal vite kjønnet når den tid kommer siden gubben vil vite det når han drar til USA....Så da vil jeg også vite det. Blir feil at andre vet det og jeg ikke.... Synd vi ikke får møtt hverandre i år, men vi har maaaaange andre år på oss. Bra at dere slipper rivjerna i år da og kan slappe av sammen - spesielt etter dette som har skjedd....
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #19 Skrevet 22. juni 2006 Hadde verken telefon eller nett i går så fikk ikke svart deg før idag.. Alt hadde falt ut. Helsikes telenor... Ellers så kan vi møtes senere ja. Kjempe kos tanke.. Da kan vi trille ilag :0) Det er så godt å ha kommet halveis i dette svangerskapet. Hadde aldri trodd det skulle være så tøft denne gangen..Men nå har jeg iallefall nådd en milepæl.. Sikker på at du kjenner liv, det er bare vanskelig å være sikker på at det er liv en kjenner første gangene. Her er det fullt liv på kveldene nå. Kommer nok til å bli slik som med de to andre guttene.Null soving siste 2 månedene..totalt utslitt pga.sparking....Pluss gode knall harde fotball spark i ribb beina..Au au..glad for at den ikke når så langt opp ennå.. Svigerinna mi ble litt furten av at vi ikke kan møtes i sommer.Men når de har sagt klart fra at de orker aldri i livet noen gang å kjøre hit opp.Hvorfor skal vi gidde å måtte kjøre med 3 unger til de..Bare for å få sagt hei..De orker ikke ha oss på besøk lengre enn ca. 1 time..De er perfeksjonister begge to.Det finnes ikke rot i huset deres... Mens i mitt hus..trallala...samler på hybel kaniner jeg...:0) Har jeg sagt at mormora til gubben strikker til babyen? Hun strikker blått.Det gjorde hun før hun fikk vite at det blir gutt..Lurer på hvordan hun kunne tenke seg det?? Men morsomt er det...
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #20 Skrevet 22. juni 2006 Hmmmm nå er det visst jeg som er her inne mest :0) Hvor har du blitt av snuppa ? Sover du... Ja ja håper iallefall du har det bra.. Nå skal jeg brodere litt.MÅ bli ferdig med den kalenderen til at vi skal på ferie....
Chiquita Bananas Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #21 Skrevet 22. juni 2006 hehehehe.....jeg har faktisk ligget og sovet. Var så trøtt og vond i hodet og tygde meg i munnen i går flere ganger så jeg hadde fått et vondt sår. Så da orket jeg ikke mer og la meg. Uff - humøret mitt er på trynet ! Ser ut som en sitron og er sur når jeg kommer hjem - så gubben var ikke blid på meg. Typisk nok så er jeg alltid ute av form og sur hver gang svigers er her. Kommer alltid på dumme tidspunkter. Svigerfar har jobbet ute i hagen i hele dag ! Før han selv skal på nattskift. Han har gravd opp hagen og gjort klar til såing og fjernet en stor del av terrassen slik at hagen blir større - skal bygge en ny og bedre veranda. Vi hadde ikke noe nett da vi hadde spist så da gikk jeg heller å la meg. Jeg hadde heller ikke gidda å stresse med å treffe noen som ikke gadd å treffe oss... Blir nok kjekkere å treffe hverandre når babyene har kommet ut )
Gjest Skrevet 22. juni 2006 #22 Skrevet 22. juni 2006 Fortalte nettopp svigermor hva liten skal hete om det blir gutt..Klarer ikke stole 100% sikkert på ul siden legen sa at vi ikke måtte gjøre det... Hun synst Marius var ett nydelig namn..Pluss hun liker godt namna på de tre andre vi har.Veit at hun ikke var så glad for namnet til sitt barnebarnet sitt på den andre siden.. Har jeg fortalt det om venninna mi som ble gravid med nr 4..Han hadde sterilisert seg...Men de hadde nok droppa å sjekke at alt var dødt..Hun ble gravid og har kalt ungen det helvetes krapylet..Nå viser det seg at hun venter jente etter 3 gutter..Nå har hun fått en annen lyd..Synst synd i babyen jeg.alle veit hvor lite ønska den er..Tror hun gleder seg nå da..
Chiquita Bananas Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #23 Skrevet 22. juni 2006 Det er helt sikkert mer en greie for oppmerksomhet at hun kaller babyen noe slikt, men hun gleder seg nok - spesielt når hun har 3 barn fra før av. Da er hun glad i barn. Tror nok dem sjekker - og dobbeltsjekker neste gang ;op Nei nå må jeg rydde litt før jeg legger meg. Skal ha ei venninne på besøk og det ser bomba ut her hjemme.
Chiquita Bananas Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #24 Skrevet 23. juni 2006 hmmmm.....er snart i uke 16 og er fortsatt kvalm. Har hatt noen dager med hodepine, uggen i kroppen og kvalm... Heldigvis så ville sjefen at vi skulle gå hjem tidligere i dag siden det er St.hans - passer bra det fordi jeg må handle og rydde heimen før venninna mi kommer. Greit å få bedre tid. Gleder meg til fri nå - har vært så trøtt hele uka.... Må skrive lite om gangen - fordi nettet faller ut hele tiden og nå er det to andre på jobb.
Gjest Skrevet 23. juni 2006 #25 Skrevet 23. juni 2006 Nei, venninna mi var langt fra glad for dette svangerskapet.Hun har to fra før og så skulle hun ha en med den nye mannen sin siden han ikke har barn fra før.Men det skar seg gitt.Så veldig glad i barn er hun langt fra..Så det er litt typisk henne og si noe stygt om den lille da..Men nå venter hun jente og da er tonen annerledes.. I dag har vi 5 års bryllups dag. Men dagen startet trist.Søstra mi som er vår nabo måtte avlive katten sin idag.De tror kanskje det er kattepest.Glad for at vår nettopp har fått sprøyte mot pest. Trist er det uansett.Katten var helt nydelig før den ble syk.Slutta å spise..For en måned siden ble den banka ev en annen katt.Tror han ble skada innvendig da.Han kom seg aldri.Hun var til dyrlegen med han, men det hjalp ikke.. Her sliter vi også med nettet, pluss telefonen.Vi har snn ip telefon, den virker bare når den føler for det..Derfor har vi fått en stor mobil regning..Kjempe surt. I kveld skal vi frem til naboen og feire dagen sammen med ungene.Men det er ikke så veldig flott vær idag.Det skulle gjerne ha vært litt finere ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå