Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Lurer litt.. Har termin om fire dager. I morres i dusjen var det veldig ubehagelig å stå, for det var så vondt i ve. side av ryggen. Jeg sover med en ekstra dyne som rampe bak ryggen, så tenkte jeg hadde fått et strekk/kink av det. Smertene er ganske intense, og jeg puster meg gjennom. Stråler litt til venstre side av magen. Føler også at jeg vil besvime eller kaste opp. Tror ikke magen er stram samtidig, men har ikke sjekka det tror jeg. Poenget er at det gir seg igjen, og jeg har det helt bra, men så kommer det tilbake. Ikke like sterkt hver gang. Kan dette være en start? Så ensidig og på feil sted liksom?
To små, med øyne blå :-) Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Jeg er førstegangsfødende, så jeg vet ikke... Men det høres jo veldig sånn ut da!! Så spennende!! Håper det er en start da!! Skal vel bli godt å bli ferdig?!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Huff, min første tanke var; kan ikke føde i dag ihvertfall, kan jo ikke ha kink når jeg skal presse, må være fit for fight! Men hvis det er fødsel på gang blir jeg veldig glad, lengter etter junior nå.Men dette er mer ubehagelig/vondt enn jeg hadde regnet med.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå