Gå til innhold

Deilig anonym "babyverden"!


Gjest

Anbefalte innlegg

Testa positivt på mandag!! Er i dag 4+6. Har jo veldig lyst til å fortelle det til alle, men det er litt tidlig endå. Då er det veldig godt å "komme inn i" denne anonyme verda der alle er gravide. Føler det er litt lettare å holde det hemmelig ei stund til, når ein kan "prate" litt her! Hi, hi... Kjekt å lese så mange fine innlegg.

 

Hadde akkurat planlagt å prøve å få baby i magen igjen, og plutselig var eg gravid før vi fekk begynnt! Er kjempe glad!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere masse :o) Gøy når det klaffer så fort!! Kos deg masse i tiden som kommer! Er veldig deilig å være i denne anonyme verden ja, har jo såååå lyst til å snakke om det hele tiden! Slipper jo dessuten å skravle hull i hodet på samboern da :o) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! Her sladrer vi ikke, nei :) Jeg bruker også denne siden som en slags pusteventil. Er så deilig å kunne snakke om det jeg tenker på hele tiden! Har fortalt til familien, men bare sjefen på jobb som vet noe. Så er her mest i arbeidstida. Burde jo heller jobbet, men klarer ikke helt å slippe tankene. Så blir til at jeg jobber litt og bimmer litt (mye). Håper det gir seg når jeg endelig kan ta på meg gravidklærne og bare strutte i vei :) Er 8 uker på vei, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...