Gjest Skrevet 15. juni 2006 #1 Del Skrevet 15. juni 2006 Testa positivt på mandag!! Er i dag 4+6. Har jo veldig lyst til å fortelle det til alle, men det er litt tidlig endå. Då er det veldig godt å "komme inn i" denne anonyme verda der alle er gravide. Føler det er litt lettare å holde det hemmelig ei stund til, når ein kan "prate" litt her! Hi, hi... Kjekt å lese så mange fine innlegg. Hadde akkurat planlagt å prøve å få baby i magen igjen, og plutselig var eg gravid før vi fekk begynnt! Er kjempe glad!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DiddiDaddi Skrevet 15. juni 2006 #2 Del Skrevet 15. juni 2006 Gratulere masse ) Gøy når det klaffer så fort!! Kos deg masse i tiden som kommer! Er veldig deilig å være i denne anonyme verden ja, har jo såååå lyst til å snakke om det hele tiden! Slipper jo dessuten å skravle hull i hodet på samboern da ) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piraka Skrevet 15. juni 2006 #3 Del Skrevet 15. juni 2006 Velkommen hit! Her sladrer vi ikke, nei Jeg bruker også denne siden som en slags pusteventil. Er så deilig å kunne snakke om det jeg tenker på hele tiden! Har fortalt til familien, men bare sjefen på jobb som vet noe. Så er her mest i arbeidstida. Burde jo heller jobbet, men klarer ikke helt å slippe tankene. Så blir til at jeg jobber litt og bimmer litt (mye). Håper det gir seg når jeg endelig kan ta på meg gravidklærne og bare strutte i vei Er 8 uker på vei, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå