Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Hei, vesle tulla på 1 mnd sliter med litt mavevondt innimellom. Hvordan skal jeg få henne til å rape???
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Det hjalp vedlig at jeg drakk ammete og gav henne 1/2 ts også, da kommer rapene i full fart her:)
Livmor Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Ta flere rapepauser under måltidene, og selvfølgelig alltid etter. Hvis det ikke hjelper å dunke hene i ryggen kan det hjelpe å dunke litt under stumpen (forsiktig så klart!). Jeg gynger ofte litt opp og ned i sofaen med gutten over skulderen samtidig som jeg stryker opp ned langs ryggen. Men må seff gjøres litt rolig så ikke all maten kommer opp igjen:) Veit ikke om du har prøvd alt dette, men heldigvis blir det ofte lettere å få de små til å rape etterhvert:)
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 gutten her raper lettere hvis han får "sitte rett opp og ned" på fanget. Legger jeg han oppetter skuldra er det sjelden han raper
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Legg ungen på magen, da kommer rapen her i huset ihvertfall
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Samme her, legg babyen på magen! Da får du en fin, gulpefri rap .
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 hehe,legger jeg ungen på magen kommer det IKKE en gulpefri rap!!!!Da kommer hele måltidet opp igjen!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #8 Skrevet 15. juni 2006 Vi fikk heller ikke til å rape i starten, men etter at jeg begynte å ta henne fort opp til raping gikk det mye bedre.Holdt henneover skulderen.
Blomman Skrevet 15. juni 2006 #9 Skrevet 15. juni 2006 hvis du ammer kan du sette henne litt mer opp når du ammer istedet for å la henne ligge flatt ved puppen -men fortsatt tett inntil deg. Ellers hjelper det å massere på ryggen enten mens babyen ligger på magen over lårene dine eller holder henne opp. hjelper å "daske litt over beleibaken og - skal ike ha ris da vet du men sånn forsiktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå