Gå til innhold

Hvordan bli kvitt hemorider? tips?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alcos anal stikkpiller og salve. Får kjøpt det reseptfritt på apoteket. Må spørre etter stikkpillene, for de ligger i kjøleskap bak disken:)

Dette hjelper veldig, men du blir nok ikke kvitt de når de først har kommet. Men de blir mye mindre og ikke vonde ved bruk av dette i periodene da du har vondt.

Annonse

Du som sier du ikke blir kvitt de når de først har kommet.... hva mener du? Skal jeg fortsette å få rundt med en "ert" ut av endetarmen, hjelp! Føler meg så usexy. Har behandlet hemoridene i 4 dager nå, hvor lang tid før det gir resultater???

Slapp av folkens.

Har selv hemorider. Jeg bruker de stikkpillene og passer på å stappe hemoridene oppi når de er på utsiden. Dersom dere er flinke til dette så vil de trekke seg tilbake når trykket mot de letter. Dvs etter fødsel. Om de får bli på utsiden av tarmen vil de være hovne og vonde. Salve vil forresten ikke hjelpe like godt som stikkpillene så bruk de.

Dersom det ikke blir bedre etter en stund etter fødsel er det mulig å får de tømt eller operert bort.

Hei, jeg har ennå ikke født og har derfor ikke hemorroider, men i boka til Gro Nylander står det bl.a at om du har store plager kan du stå med rumpa i været, smøre på salve og legge en gummihanske(finger) med knust is - innpakket i en tynn klut - over det vonde. Stå sånn i tyve minutter, da vil hemorroidene skrumpe noe. Så kan man presse på dem for å drenere dem. Deretter er det om å gjøre å dytte dem på innsiden, og fortsette å gjøre fremover.

Håper det ordner seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...