Gå til innhold

hei på deg nattinatt :-)

Anbefalte innlegg

Hei på deg !

hvordan står det til med den jenta for tiden da?

Jeg hadde el lørdag den 10 juni, og vi kosa oss dagen før og dagen etter....

Jeg er født 301185

sambo 130584

jeg lurer veldig på om du ser graviditet på meg snart, har prøvd en stund, også lurer jeg på om du ser noen forlovelse på meg og sambo?

Tusen takk på forhånd :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5361589-hei-p%C3%A5-deg-nattinatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo

Går fint med meg.Nyter dagene i sola,med vesleguten rundt beina.Som stikker av både titt og ofte..he he

Ja eg fekk opp graviditet på deg no i juni.Får opp forlovelse rundt august/september.Spørs om det blir som ei feiring attepå graviditeten?Det som dukka opp hos meg iallefall.Ja samboeren din har bursdag same dag og mnd som mannen min.Litt artig.

Eg går å lurer sånn på om eg begynner på etterutdanninga.Har jo takka ja,men er spent på om eg får det som yrkesretta attføring.Skal snakke med de på trygdekontoret i morgon tidlig.Eg er iallefall ikkje innstilt på å begynne å jobbe om natta igjen.Har vært sjukemeldt sidan i vinter no,for ein bruskskade i eine kneet.

Vil du sjå på det for meg?

Eg er født 04.05.68 Klem

jeg får opp at du får gjennomslag og at du vil få det som yrkesretta attføring... så jeg tror det går bra... :-) jeg skjønner godt at det er tungt og jobbe natta, og tror ikke du skal bekymre deg så veldig for det, føler at dette vil gå din vei... krysser fingrene for deg :-)XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ser du kjønn på babuen, hvis jeg er gravid nå? må jeg gå lenge over ikm før testen er positiv? har kjent noen merkelige stikkinger i venstre side sånn av og til nå ser du :-) håper det er noe der :-):-)

Stoor klem

Hei

Og tusen takk for at du spådde meg.Du,eg får opp at det er ei jente du bærer på eg.7 dagen over ikm kan du ta testen.Då skal det komme opp positivt.Sjølv om det er berre ein antydning av farge,så er du gravid.På jenta mi på fire,hadde eg gått enda meir over,men berre svakt rosa,på minstemann var det kraftig strek,Så det varierer kor kraftig det sv.skapshormonet er til å begynne med.Masse lykke til.Er spent eg og no då.Klem

Annonse

hei på deg :-)

ville bare fortelle deg at jeg har merka mer symptomer nå i det siste... det begynte med stikking, og nå har jeg en merkelig tomhetsfølelse i nederste del av magen, samtidig som den delen er stein hard... pluss at brystvortene mine er veldig ømme...

var det sånn for deg også når du fant ut at du var gravid? har hatt lignene symtomer før, men ikke på denne måten liksom...

stooor klem fra meg :-)

Hei

Vært båtfestival her,og hatt besøk,men no er eg på plass her igjen.

Eg merka vel tidlig at det stakk i underlivet.Og mange av symtoma kan være like på som før mensen.Tidlig springe på do om natta for å tisse.Første tegn for meg egentlig.Men det er nett som at eg tidlig merka at noko var annleis i magen tidlig.

Variert litt kor tidlig eg har kjent ømme brystvorter,menn de har blitt temmelig ømme ja.Og rundt den tida eg skulle hatt mensen,har det kome ein liten antydning til blodig slim.Er vel når egget har festa seg.Men veldig mykje stikking ja..Hørest absolutt ut som at du er gravid.Å dette blir spennende.Er jo flott å gå gravid då.Stor og god klem til deg.

håper inderlig at det er noe der.. er en hel uke til ikme, men kan symptomer begynne så tidlig?

kan du hjelpe meg litt med jobben? jeg synes det er så mye negativt der om dagen.. og jeg er så sliten av og jobbe mange vakter i strekk... ser du noen bedring? kommer jeg til og jobbe der lenge?

Hei

Å ja de kommer så tidlig.Difor eg sjølv har tenkt på at det er mens smerter,men virka kraftigere enn de er.Og det er jo i løpet av den veka før forventa mens.Får opp at det vil komme seg på jobben,men at du heller ikkje kjem til å jobbe der så lenge.Slutte i løpet av 2007.Sikkert etter svangerskaps permisjonen.

Ser du om det er ny jobb,eller studier som kjem utav den attføringa mi,om eg får den?Og kan du sjå om me bestemmer oss for ein liten til?Er ikkje så sikker på om eg vil ha fleire heller.Ein dag vil,og ikkje neste...Klem

jeg får opp litt skole og litt jobb... mulig det er noen mnd på skole førs også at du får jobb raskt etterpå... får opp muligheten for en til og at dere ikke er helt sikker på dette. men får opp en liten til :-)sånn etterhvert, får ikke ordentlig fram når her...

får jeg ny jobb etterpå? er det offhore?

Annonse

okey... har vært så mye styr på jobben i dag så nå er jeg så lei... han nye sjefen kommer bare med ting som er negativt når vi står og prøver så godt en kan... jeg blir litt lei meg jeg da... da gidder jeg ikke være snill lenger... huff asså...

jeg har ikke hatt ork til og spå så mye de dagene her jeg, har jobba mye og har begynt og planlegge sydenturen, drar heldigvis vekk en uke til fradag og det skal bli deilig kjenner jeg :-)

ser så fram til det jeg nå atte :-)

var det gøy på festival eller?

Hei

Ikkje vært så mykje innpå eg heller.Har vært så mykje anna.Ja det var kjekt på båtfestivalen.Tok båten ut først på dagen med ungene,og så berre oss to om kvelden på dans.Det var skikkelig artig.Masse folk,og masse liv.

Ja idag var eg på reisebyrået for å få ut turer som kan være aktuelt i løpet av hausten/vinteren,når huset er meir i havn.Er så mange ma at me må nesten ha to leiligheter no.De to ten åringene kan ha ei lita for seg sjølv.

Så no blir det å sitte å sjå,og drømme..Når dere skulle på tur då?No snart det?

Ja pyton når det blir så utrivelig på jobb.Trasige sjefer er siste sorten det.Nei,ikkje vær så kjekk med han,når ikkje han vil være det.Ikkje slit deg ut på han.Sånne tapper ein for energi.

Masse lykke til,med både tur,og sur sjef..Stor klem

hehe, ja sant det.. har gått mye energi på å takle han der ja... men nå drar vi til mallorca til fredag og da har jeg 2 uker ferie å det blir så deilig og komme seg vekk... og så får de jo ikke tak i meg til og jobbe så lenge jeg er der nede :-) er deilig med båt om sommeren altså... også er det så koselig på båttur :-)

ser du meg fortsatt gravid? symtomene melder seg etter tur :-) nå er jeg trøtt og sliten mye av tiden jeg er våken, tomhetsfølelse nederst i magen og ømme bryster... det kan jo selvfølgelig være kroppen min som spiller meg et puss igjen men....

stoor klem til deg :-)

ser du meg fortsatt gravid? symtomene melder seg etter tur :-) nå er jeg trøtt og sliten mye av tiden jeg er våken, tomhetsfølelse nederst i magen og ømme bryster... det kan jo selvfølgelig være kroppen min som spiller meg et puss igjen men....

stoor klem til deg :-)

Takk for at du spådde meg.På symtoma virker du veldig gravid altså,Skal sjå eg.Får veldig klart svar på at du er gravid ja,og det at du er så trøtt også.Husker då eg gjekk med eldste jenta mi særlig.Eg var altså så trøtt,og det var før forventa mens.Var heime hos foreldra mine på besøk,og eg la meg til på sofaen å sov.Og puppene hos meg er ømmest ved eggløysing,og når eg er gravid.Ikkje så mykje rett før mensen.Kanskje slik du og då??Må ha det kjempekjekt på Mallorca no då.Det unner eg deg verkelig altså.STOOOOOOOOR klem

ja det blir godt... og da skal jeg ikke tenke på at jeg skal teste eller noe før jeg kommer hjem igjen og da kan det jo hende den er positiv :-) det hadde vært digg :-) skal si i fra så fort jeg vet noe, her inne på den fine tråden våres :-)

kjempekoselig at vi kan hjelpe hverandre,det setter jeg stor pris på :-)

klem

Hei

Ja lettere å vente med test når ein er vekke på tur.Er veldig spent på resultatet eg og då altså.Ja kjempeflott å kunne hjelpes ad.Å spå seg sjølv er jo umulig.Og me og lurer jo på ting som alle andre!Du tilslutt,ville du sett om eg blir gravid med hormonspiral,eller om eg velger å ta den ut?Er nemlig blidd spådd tidligere her inne av tåfisguri at det ikkje var heilt planlagt.Litt spent på kva du får opp

hei på deg igjen vennen :-)

jeg har akkurat kommet hjem fra jobb, derfor jeg ikke har fått svart før... vært mye og gjøre i dag... sliten nå, men jeg skal se her...

hmmm.... dette var litt rart egentlig, jeg kan tolke det sånn at det er ikke helt planlagt, og at du faktisk blir gravid med spiralen.. men får opp at dere har snakket om og ta den ut, så dere blir glade for graviditeten selv om den kom litt plutselig, for dere hadde allerede snakket om og ta den vekk...

ble litt innvikla dette kanskje, men skjønner du??

hehe, ikke alltid like lett og tolke kortene, men jeg føler det er nogenlude sånn det blir..

stor kos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...