Gå til innhold

Tungpustet... (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i min 23uke, og har begynt å bli svært så tungpustet. Tenker med meg selv om at det er babyen som klemmer sammen lungene eller noe.. Men er ikke det "litt" vel tidlig??

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er akkurat like langt som deg, og kjenner også at jeg begynner å bli tungpustet...Bare det å gå i trapper og det å forte meg litt, gjør at jeg må sette meg ned å trekke pusten dypt å slappe av....Men se på det som et smil, at vi forandrer oss og at det ikke er noe problem..... :-) Jeg gleder meg masse til jenta vår kommer! Når har du termin?

Skrevet

Har termin 12 oktober. Men gikk 14 dager over med førstemann, så jeg belager meg på det nå også gitt...

Du da?

Skrevet

Vi har termin 9 oktober og venter jente..... :-) Gleder oss masse......Føler du deg ekstra varm i disse dager da? Jeg er skikkelig varm og tror jeg "dør" innimellom......hihi......Vi venter vår første!!

Skrevet

hehe neida du er helt i rute. jeg mister pusten når jeg går opp trappen til jobben, hehe. skikkelig bra!

Skrevet

Jeg er i min 23 uke nå, har hatt problemer med pusten lenge,legen min mente det var min astma(som ikke har plaget med på mange mange år) som hadde kommet tilbake.Dette var vist ikke uvanlig når man ble gravid.Fikk astmamedisin, og det har hjulpet betraktelig:)

Skrevet

Hehe, varm ja!!! Det er bare forbokstaven.. Er ikke så lenge siden jeg var gravid sist heller, så denne gangen er magen ENORM allerede! Sukk... Ønsker meg til nordpolen et par ganger daglig ja =)

Min sønn på 15 mnd er i tillegg svært aktiv. Han løper avgårde, og mora setter etter.. Hehe.. Må være litt av et syn gtt =)

Skrevet

Er tungspusten jeg også (er 20+5). Vi må huske på at hvilepulsen vår er opptil 20 slag fortere i minuttet en vanlig og blodvolum øker og blodårer utvides, klart det er tyngre for hjertet når vi anstrenger oss! Og når livmoren begynner å bli større, blir det selvfølgelig mindre plass å puste på.

Skrevet

Eg har hatt det slik i heile dag... Føler at eg ikkje klarer å trekke pusten heilt ned, at den stopper bare halvveis ned... Ganske ubehagelig... MEn håper at det går over, eller hvis det ikkje gjer det, at eg i det minste blir vant med det! Husker ikkje at det var slik med adre mann.... hmmm... Kanske ei tidlig ammetåke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...