Gå til innhold

Anbefalte innlegg

og jeg ble kjempeglad! For jeg har kjent henne i ca to uker nå. Men vet dere hvordan han reagerte??? Å ja, der kjente jeg det... for så og fortsette å glane på tven!!! Prøvde å spørre han senere på kvelden oxo, om hva han syntes, men han syntes ikke at det var noe spes. Det er jo sånn det skal være det, sa han da! Blei så utrolig skuffa! For dette var noe jeg virkelig hadde gleda meg til! Tenkte at han fikk et nærmere forhold til babyen, når han kjente henne sparke! Så feil kan man ta....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5361465-i-g%C3%A5r-kjente-sambo-spark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer nok etterhvert det :)

Jeg har ogsaa begynt aa kjenne spark, og har fortalt det til samboeren, men han bare unnskylte det med at det sikkert bare var magen som er litt urolig og at jeg sikkert tror det er spark..

Men men det betyr nok ikke mer at de synes det er uvirkelig og reaksjonene kommer nok etterhvert naar de har faatt ford0yd det :)

Jeg ble skuffet da sambo fikk høre hjertelyden for første gang. Han hadde det travelt med å legge fra seg mobilen min som jeg skulle ta opptak på - slik at han kunne gå tilbake til datarommet.

Syntes det var kult...

ja ?og ?.....ikke noe mer enn det ? etter å hørt på ungen din for første gang ??

Slik var han på første UL også....ikke kjempebegeistra.

Jeg sa til ham at det var veldig sårende og ikke særlig oppløftende at han virket så lite engasjert ut....det var tross alt han som maste og ønsket barn mer enn meg !!

Men da sa han at han var kjempeglad og gledet seg, men han kom nok ikke til å føle det store før babyen kom ut - når han fikk holde og se og kjenne på babyen. Frem til da så er det liksom jeg som opplever alt inni meg og får et bånd. Nå får han bare informasjon om hva som skjer etc....

Mannen min kjente spark for første gang ï går han også

Han sa: ja der kjente jeg det og kikka videre på tv'n. Så sa jeg: ja og???

Jeg hadde ventet meg en fot eller noe, dette var bare et dunk

Ble så lei meg at tårene trillet (hormoner) og da sa han ikke så lett dette med hormoner og greier, da ble det lliksom ikke lettere for meg så tårene trillet enda mere..

Han venter på skikkelige spark der han kjenner foten liksom, men da må han vente lenge. Hoff ikke lett dette

De har det ikke på samme måte som oss, vi kjenner det på kroppen og har knyttet bånd allerede etter noen uker.

Så nå skal jeg ikke ha så store forventninger lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...