Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå gidder jeg ikke veie meg noe mer, da denne varmen gjør at jeg har 3 på ødem, og vann veier like mye som fett. Ser ikke helt grunner til å veie meg da. Men jeg hadde gått opp ca 15 kg i uke 35, og er nå i uke 37 - 38 snart.

Har lagt på meg 4.5 kg og er nå i uke 32. Gjennom hele svangerskapet har jeg trent daglig, -vekter og sykling. Klarer jo ikke å sitte i ro ;-)... Regner med at det kommer noen flere kilo i de siste ukene! Er i toppform selvom jeg har sliti med mye kynnere siden uke 20...

Annonse

32+3, gått opp 5 kg. Ikke et eneste kg den siste måneden, pussig nok. Har bare fått mage, ikke lagt på meg andre steder, noe jeg egentlig forventet. Ikke for det, det er greit å kunne bruke mine vanlige bukser fremdeles. :o)

Jeg ahr lagt på meg 14 kg og er i uke 36+3. Mage, litt over det hele tenker jeg. + litt vann i kroppen. Merker det på bena om kvelden at de er hovne og harde. Og ser hvor strikken til sokkene har vært.

Min erfaring fra første gang var at ammingen hjalp mye på å gå ned fort i vekt. Jeg måtte slutte å amme babyen første gang for at jeg ble for tynn. Raste ned!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...