Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 33+4 og har lagt på meg 12 kg.

Lurer litt på hvor kg er for egentlig har jeg bare fått mage. Har ikke vann i kroppen heller...

Men men det er vel litt her og litt der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde i uke 36 + 3 lagt på meg 13 kg

Skrevet

Er i uke 37 og har gått opp 15 kg. Magen er jo der, da, men jammen har det ikke festet seg litt på lårene og sideflesket også.. ;)

Skrevet

Er 30+6 og gått opp 12kg.

Mye er magen, resten på lår og litt rundt omkring. Synes det er ok bortsett fra at jeg føler meg som en hvalross ved siden av sambo hehe

Skrevet

tja, tror det har blitt 13 kg nå i uke 37(85kg), men jeg går gjerne ned til 70 når alt er over. :) Bare mage her og, noe vann i beina om jeg står stille i over 2 timer å maler karmer-ser ut som elefantsyken og alle blodårene er borte oppå fotsåla hehe ;)

Skrevet

32+5 og 5 kg opp. Stoppet opp her. Tror jeg må stresse litt mindre for jeg har ikke råd til å bli sykemeldt igjen.

Skrevet

jeg er 34+2 i dag, og har gått opp 10kg.

Det meste er på magen, + litt på lår og hofter ;)

Skrevet

Er 35+2 gått opp 11,5 kg=)

Skrevet

Jeg er 36 og har lagt på meg 14kg. Syns det virker så mye, men har ikke lagt på meg andre steder en rundt livet og brystpartiet. Håper på å gå ned igjen fort etter fødselen.. Vil jo gjerne ha tilbake kroppen min!!

Skrevet

Jeg er i slutten av uke 35 og har lagt på meg 7 -8 kg. Alle sier at jeg er så liten, men babyen har normal størrelse. Har holdt meg aktiv hele svangerskapet med trening i helsestudio og turer i skog og mark. Hadde ikke klart å være rolig i 9 mnd :) Alt for gla i å trene. Har hatt et suupert svangerskap med null plager, tror det kan komme av at jeg har holdt meg i aktivitet :)

Skrevet

Jeg er 31+6 og har gått opp 10kg..Men har mye vann i kroppen nå i varmen..Og sitter mye i ro,da jeg har bekkenløsning..Men prøver å spise sunt..

Skrevet

Jeg er 35 uker og har lagt på meg 19 kilo. Men føler ikke det er for mye. Har ganske stor mage, men det gjør ikke meg noe.

Skrevet

jeg er i uke 37 og har lagt på meg 12 kg, nå må det vel snart stoppe....

Skrevet

jeg er 40+3 å har lagt på meg 20kg

jeg er blitt god å rund synes jeg selv,men det er kun jeg som ser det,at det er kommet noen ekstra kilo her og der..:)

kan ha noe med at jeg er 17 og var veldig tynn før jeg ble gravid??:)

Skrevet

*Gulp* 23,5kg...er 34 uker i morgen:)

Har lagt på meg litt over alt,men har masse vann i kroppen å..

Skrevet

ca 11-12 kilo, kom 3 kilo ekstra i løpet av 4 dager på grunn av varmen.:o/

Er foresten 34+0 i dag.

Regner med og gå opp ca 14 kilo alt i alt, hvis det blir likens som med di 2 andre svangerskapene mine da.:o)

Skrevet

Jeg er snart 33 uker på vei og har lagt på meg 6 kg.

Skrevet

Jeg er i uke 32 å har ¨gått opp 9 kg!!!!

Skrevet

jeg er 37 uker i dag...å lagt på meg 13 kilo:)

Skrevet

39 fullgåtte uker og opp 10 kilo!!! Gullet i magen er litt liten og da... Men heldigvis alt er ok:o)

Skrevet

Jeg er i uke 31 og har lagt på meg 7 kg.

Magen er jo stor men kg. har nok lagt seg på rumpen og lårene i tillegg.

Skrevet

Får vel veie meg i dag :-) Har ikke gjort det på 2 uker :-)

Men jeg tar det som kommer! I uke 27 opp 12 kg. Så da får vi se senere hva det er nå da :-)

Skrevet

I uke 35, ca 20 kg! :P

Skrevet

er 33+5 og har lagt på meg 14kg.la på meg mye i begynnelsen nå er det bare ett kg mellom hver kontroll.stooor mage.

Skrevet

Er i uke 40 nå i følge jordmor,men Bim sier uke 41.Uansett,jeg har gått opp 9,5kg.Jordmor sier det er en stor unge inni der,så da er jo vektøkningen naturlig,men trodde jeg skulle legge på meg mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...