Gå til innhold

April: Hvor lenge ler dere barna bade i plaskebassenget...

Anbefalte innlegg

Føler meg litt usikker. Vil ikke være hysterisk eller ikke passe godt nok på... Selvom det er ca 25 grader i skyggen blir LIlle temmelig kald i huden etter å ha badet en stund. Han har fått lov til å holde på bortimot en time. Da tør ikke mamma mer. Særlig ikke siden han var syk sist uke. Lar dere de holde på så lenge de vil? Med Lille ville det være timesvis....hvis han i det heletatt ville gi seg noen gang

Fortsetter under...

Her står badebassenget fremme hele tiden. men hun sitter stort sett på utsiden og stapper fingrene i den. Hun blir også veldig kall i huden når hu har badet.Det er vell det samme som deg når hun bader. en kort time rekker mer enn nok. Jeg kjörer heler på korte badepass men oftere.

På de dagene det er skikkelig varme (som det var i helgen/mandag) så lar jeg henne løpe rundt naken og bade når hun vil. Ser ut til at hun styrer det selv, sjelden hun sitter i bassenget mer enn 5-10min sammenhengende, så løper hun litt rundt og blir varm av sola igjen og så bader hun litt igjen. Føler jeg hun blir kald så pakker jeg henne i et håndkle og "rubber" henne litt og har henne i sola. Gidder nemlig ikke å styre med bleie/klær av og på hele tiden :o/ Men sånn kan hun altså holde på i et par timer. Badevannet her er også oppvarmet (litt hageslange og litt bøtter med kokende vann fra springen). Men forbeholder bassenget til de skikkelig varme dagene som sagt. Er det under 22 eller så, eller kjølig vind så er det forbudt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...