Gå til innhold

Da har jeg bestilt 3d-UL:o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De har det på Medicus bak Leùthenhaven. Jeg ringte i går og da sa hu dama at det var såpass nytt enda at legene kom til å bruke litt lengre tid, og prisen ville være som en vanlig UL. Men det er jo ikke å forakte at de bruker litt lengre tid:o). Den vanlige koster 700,- og 3d koster 1200,- Hvor langt er du på vei da? Hu sa de beste bildene fikk man når man var rundt 30 uker. Jeg gleder meg sinnsykt masse ivertfall:o)

Gled deg, det er det eneste jeg kan si!! Virkelig en stoor opplevelse!!!!!!!!Var på det selv i går, og jeg klarer ikke la være å se på bildene og filmen.. (har den t.o.m med på jobb) er så stolt av min lille krabat!!!!

Jeg er selv i uke 25, så den lille holde hånden foran ansiktet, og bevege på seg.. jeg er kjempe forelsket!!

Annonse

73 87 14 70 er tlfnr dit:o) Det kom litt sent, men har hatt litt å holde fingrene i med 1-åringen i ettermiddag:o)

Min mann og mamma skal bli med på denne UL, og vi gleder oss grenseløst alle tre. Mamma har jo tre døtre, men aldri i sitt liv vært på UL, så det blir nok en kjempeopplevelse for henne kan jeg tenke meg.

Jeg har også bestilt, på Nøtterøy ultralydinstitutt, 3 juli, da er jeg i uke 26. Gleder meg masse:)

Til deg som lurte på når det var best å ta 3D, jeg ringte å sjekket og fikk dette svaret: 3D ultralyd blir best i uke 24 -30 da barnet har lagt på seg tilstrekkelig til at det ser pent ut, samtidig som det ikke er for stort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...