Gå til innhold

"Bare" 200 dager igjen i dag :o) Og skal på 2.kontroll i morgen!


DiddiDaddi

Anbefalte innlegg

Alle små milepæler må vel feires litt :o) 11+5 i dag, snart 2.trimester, tjohooo!!! Men...tør ikke glede meg helt før tirsdagen er unnagjort. Skal til 2. kontroll hos fastlegen i morgen, ble overrasket over å skulle tilbake så fort (var på 1. kontroll når jeg var 8+ ett eller annet). Han ville gjøre GU da, og bestille UL. Da får jeg vel vite om livmoren er på den størrelsen den burde? Dessuten skal jeg på privat UL på tirsdag, gleder/gruer meg noe helt sinnsykt.....må bare krysse fingerene!! Håper håper jeg får se en liten sprellemann med bankende hjerte!! Da skal resten av verden få vite om mirakelet i magen :o) Er det flere som er ca like langt, som også skal hoppe over på 2.trimester snart? Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 11+2 i dag:) Så jeg er ikke så langt bak deg:D Jeg skal til legen min for første gang på mandag å ta blodprøver å skrive på helsekortet. Men jeg skal ikke på Ul før om 2 uker. Viss alt ser bra ut da, så skal jeg juble, da får vi se om vi ikke skal ta å si det til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere, jeg har også 200 dager igjen idag.Var på kontroll i uke 8, fikk ul (legen min har det) og det så bra ut da. Men kunne jo ikke se så mye.. men størrelsen var riktig i forhold til antall uker. Neste kontroll er ikke før om en måned (fryyyktelig lenge å vente!) og jeg er veldig spent på om alt står bra til der inne (det hører med til historien at jeg har mistet en gang, men jeg har etter det fått en gutt også :-) )

Her er nyheten top-secret og jeg gleder meg til å dele den med litt flere enn pappaen. Kvalm som ett uvær den ene dagen og helt fin den neste. Idag er en god dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...