Gå til innhold

Gravid???- *hmm*


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

tror dere kan gi meg en liten pekepinn bedre enn jeg selv klarer..

 

Jeg har nå vært "rar" en liten stund.. har fått fire negative graviditetestester.. 2 clear blue, og 2 klart svar( den fra vita )

 

Sist jeg var gravid, tok jeg to negative clearblue, men fikk positivt på de andre.. Hadde vært rart om jeg ikke var gravid.. ( har hatt sex ved eggløsning )

 

Nååå sitter jeg her med klump i halsen.. første jeg våknet til i dag, var en sikkelig "gulp".. hehe.. :P etterfuglt av MASSE kvalme.. men ikke spysyk kvalme heller.. Var ikke kvalm ved forrige svangerskap i det hele tatt, så aner ikke hvordan det er ..

 

Hadde en "liten" mensen i begynnelsen av mai- thats it..

 

Skal vell ha mensen sånn omtrent nå, men har ikke fått noenting..

 

I tillegg kjenner jeg "rart" der nede, litt stikkinger, men jeg husker ikke noe fra forrige gang, annet enn at de trodde jeg hadde blindtarmbettendelse, og det kan kjenne litt sånn ut nå også..

 

tisser som en helt, kan kanskje være urinveisinfeksjon? ( har aldri hatt det heller- såå jeg aner ikke ) , noen som kjenner seg igjen med noe??

 

så slipper jeg å gå den milen opp på legekontoret i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du må nok berre ta en ny graviditets test, eller gå til legekontoret å få tatt en blodprøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urinveisinfeksjon er ufattelig ubehagelig, det svir skikkelig når en tisser! Disse symptomene du har høres mer ut som en mulig graviditet!!!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også testet negativt,men 4 dager før ventet M....tar ny et par dager etter IKM evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...