Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Jeg er 162 cm høy og veier 58 kg, har en bmi på 22, vil ikke påstå at jeg er tykk, men har så tykke legger!! Finner jo alldri støveletter som jeg får på meg og dette er fryktelig irriterende.. Hvordan skal jeg greie å få tynnere legger? Vil ikke slanke meg for jeg trives med den kroppen jeg har ellers. Tar imot alle tips med STOR takk!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Samme problem, finnes dessverre ingen kur:)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 hei...samme problem desverre... Har desperat lyst på skinnstøvletter...(sikkert fordi jeg ikke finner noen som passer) Men hvis de "nesten" passer kan du jo prøve med blokkvann da. lykke til...si ifra hvis du finner en "kur"
Tommage♀♂ Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Samme problem, + at jeg er overvektig da, hehe=) Men finner masse støvletter jeg! Kjøp sånne med stretch i, eller andre uten glidelås. Mange støvletter har også glidelås nede ved ankelen, de er som regel greiere å få på=)
benki Skrevet 15. juni 2006 #5 Skrevet 15. juni 2006 Jeg har en venninne som plages mye med vann og avfallsoppsamlinger i beina(fra lår og ned) hun gikk til sånn knipe massasje og lymfe drenasje. Knipe massasjen går på fettvevet. De knuser visstnok fettet fysisk. Dette blir forbrent som annen fett. Det er bare det at man får hjelp til å løsne det. Hun gikk ned 10cm rundt rumpen og masse rundt lårene på 10 behandlinger(er relativt dyrt 5-7000 for 10 behandlinger tror jeg) og j¨*`^*ìg vondt!! Men i følge henne var det verdt hver eneste krone. Er ikke noen vitenskaplig dokumentasjon på at dette fungerer, men det for mange som har fått gode resultater til at det ikke skal ligge noe i det. Personlig syns jeg alltid det er best å slanke seg naturlig, men for noen er det desverre slik at noe fett sitter bom fast og for å få vekk dette blir man mager på resten av kroppen.. hadde jeg vært sånn hadde jeg definitivt prøvd noe sånt!!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #6 Skrevet 16. juni 2006 joda, jeg har sånne støveletter, men da blir problemet at de blir for store etter en stund.Ramler bare ned og det er jo ikke akkaurat så lekkert heller.. hehe. Skulle ha vært forskjellige str på vidden også på støvelettene.. Takk for svar. HI
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2006 #7 Skrevet 16. juni 2006 Ja, dette kunne jeg godt ha tenkt meg å prøvd, hadde jeg bare vært stinn å gryn så.. hehe. Er det ingen som vet hvordan man kan trene leggene slik at de blir slankere??? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå