Gå til innhold

lakserolje???erfaringer\meninger!!??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok lakserolje med barn nr 2, og det funka på meg.( 1 mnd siden) fødselen varte kunn i 3 1/2 time.men jeg visste at jeg var moden,hadde 3 cm åpning. Kan være farlig å ta dette visst du er umoden.kan ende i styrt fødsel som det egentlig gjore med meg.. jeg synst det gikk alt for fort..og det begynte med styrt rier. bare 1 min mellomrom mellom riene.. :/

Kikket på apoteket etter det men fant det ikke. Heter det lakserolje bare eller er det forskjellige merker? Skjønte ikke dritten av det...men er som hun over litt redd for å bli nektet å kjøpe det...får sende inn søsters...

Vet egentlig ikke om jeg tør, men er moden og har 3cm, hatt det en stund. Jordmora sa jeg kunne prøve noen skjeer, men ba meg være forsiktig. Så spørs om jeg tør når jeg kommer til stykke...

Annonse

Min jordmor sa at lakserolje av typen Duphalac kan en trygt ta, men det er microlax og klyster en skal være forsiktig med. Står jo i bruksanvisning at gravide kan ta Mikrolax, men.... Jeg fikk klyster på 20 ml ved sist fødsel for å se om at dette kunne føre til at babyen sitt hodet kom seg lenger ned/fikk litt mer plass, men fødselen til 24 ekstra timer.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...