Gå til innhold

I natt skjedde det noe med puppene mine


Gjest

Anbefalte innlegg

I natt våknet jeg, da kjente jeg plutselig at puppene mine ikke var så ømme som før. har hørt historier om de som sa de gikk brått over. Hmm, egentlig vil jeg ha de ømme puppene mine, for da føler jeg meg vertfall gravid, har liksom ikke så mange symptomer lengre, men det er vel normalt når man er i 11.uke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, det hørtes deilig ut! ;-)

 

Jeg kan jo knapt snu meg i sengen, for kommer puppene i klem, våkner jeg jo...

 

;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, tenkte jeg også. men vil liksom vite at alt er bra, viss alle symptomene forsvinner så går tabkene å svirrer om at noe kan vær galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at det var omtrent da jeg ble bedre sist!

 

Kos deg med gullet i magen, og ikke tro det verste!! ;-) Bare nyt det å kunne leve "normalt" igjen! hehe

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ble bedre i uke 9-10....så nå er det bare av og til at dem er litt ømme....

Er vanlig at noen symptomer avtar noe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bedre jeg og nå. I slutten av uke 8. Det er helt nydelig og kunne snu seg eller være borti dem uten å ha lyst å hyle! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var litt spesielt. Akkurat det samme skjedde meg i natt! Dersom jeg ikke blander deg med noen andre, tror jeg vi er like langt på vei. Jeg er 6+4 i dag. Er også litt bekymret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, blander deg med noen andre ja.. ser jo nå at du har skrevet at du er i uke 11... Ammetåka har nok tatt meg allerede... he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at mine pupper sluttet å være ømme rundt uke 9... Spurte jordmora om det var normalt da jeg var der, og det var det :)

Men det er veldig rart når det plutselig går over, man er jo blitt vant med at det er sånn.. he he..

 

Nå er jeg 19+4 og alt er bra med meg og den lille jenta (mest sannsynlig) i magen :)

 

Kos deg du :)

Har blødningene dine stoppet nå forresten? Mine har heldigvis gitt seg nå!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødningene har stoppet ja, rekner med det er fordi vi ikke har hatt sex på LEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGE, fikk blødninger etter at vi hadde sex første gang, da varte de i 3 uker. Så vi skal klare oss uten en liten stundt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...