Gå til innhold

Flere som er plaget med løs mage de siste ukene før termin??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har det og sånn. Synes det kommer noe der bak nesten hver gang jeg er på do. slitsomt. Spurte legen. Hun mente det ikke hadde noe med fødselen og sa at det kunne være en infeksjon.Men jeg tror det hatr noe med det som skjer i kroppen i forkant av fødsel. Har litt under 3 uker igjen og har hatt det sånn noen uke nå.

Jeg hadde det før forrige fødsel. Så da riene begynte var jeg i begynnelsen usikker på om det var mageknip igjen eller om det var rier.

Jordmor fortalte da at det var vanlig med løs mage/magesyke før fødsel.

Annonse

Hei

Fikk vite på svangerskaps kurset at det er ofte vanlig med løs mage før fødslen. Kroppen som gjør seg klar til fødsel. Når du føder blir jo alt der inne skvist og er derfor mange bæsjer på seg under fødselen. Derfor denne løse magen slik at du blir tømt så mye som mulig før fødselen starter.

Bare for å legge til.

Den løse magen kommer ca to dager før fødselen så dersom du har løs mage flere uker før tror jeg kanskje at det er en annen grunn. Sikkert samme grunn som at mange har hard mage under svangerskapet.

hmm..løs mage to dager før fødsel, vel da tror jeg kanskje noe er på gang. Lå våken natt til torsdag med ekstra kraftige kynnere, litt murring og løs mage i hele går og noe av det samme i dag. Er i uke 39, så den lille ønskes velkommen :) Spennende det her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...