Gå til innhold

er litt trist i dag jeg....

Anbefalte innlegg

Har ikke egentlig noen grunn, men... Har lite å gjøre på jobb om dagen, og kunne heller tenkt meg å ligge hjemme i sola. Var så trøtt på morgenen i dag at jeg nesten ikke orket å stå opp. Dro på jobb en time senere enn vanlig.Tankene surrer rundt i hodet om HSG, kan jeg bli gravid, uff orker jeg å begynne med smått igjen, synes sambo gir meg for lite oppmersomhet, har gråten i halsen, skjønner dere??

Lite konstruktivt innlegg, men deilig å få det ut.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5360195-er-litt-trist-i-dag-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så leit da :-( tror vi alle har slike dager i blant, og de må bare overstås. Husk at i morgen ser alt lysere ut :-) kanksje allerede om noen timer. Noen ganger hjelper det å tenke på alle de positive ting i ens liv - andre ganger må man bare gi seg selv lov å være deppa og lei seg; kanksje du skal gjøre det i dag. Håper humøret er bedre i morgen.

Vi får gi hverandre litt mot. Du ga meg mot en kveld jeg var inne her - håper jeg kan gi deg det samme- uten at jeg vet om de rette ordene. kjenner så igjen tankene dine, usikkerheten, fortvilelsen og behov for to ekstra klaps på skulderen. Ikke mist motet. Det kommer bedre dager skal du se. Jeg tenker i alle fall på deg - her jeg sitter på arbeid under evne til å komme igang med det jeg skulle ha gjort idag.

Jeg har nok mine dager jeg også ja. Ta det med ro det er helt normalt. Men over skyene skinner solen vet du. Ofte forsvinner skyene ganske fort da. Håper du føler deg bedre nå. Det hjelper ofte å blåse ut litt her inne slik at man bevarer husfreden. Det er særlig viktig i el-perioden da.

Tusen takk jenter. Formen er betraktlig bedre, ja. Nå har vi vært hos advokat og fått skrevet samboavtale, og samboeren min har skrevet testamente til meg, fordi han ikke har livsarvinger (ennå). Rakk et kjapt nummer på badet i sta også, så nå er alt så meget bedre:-) Nå skal vi grille og ta en øl i kveldssola.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...