Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er nå 30 uker på vei og har endelig fått litt mave, synes selv jeg er ganske stor, faktisk mye større enn mine to andre svangerskap, men alle kommenterer at jeg har så liten mave... BLir snart gal av at alle skal ha en mening om størrelsen på min mave - Jeg kan vel ikke noe for at jeg bærer barnet inni meg og ikke "utenpå" som veldig mange andre??? Jeg prøver jo ikke å la dette inn på meg siden jeg vet at mine to andre barn har blitt født med vekt og lengde som på et gjennomsnittbarn. Men det er klart jeg blir veldig hekta på å se på maver og fundere på hvor langt den enkelte er på vei.. Noen andre med samme "problem"???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5360163-mavest%C3%B8rrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er så forskjellig fra person til person hva di sier om magen min. jeg har ørt ting som,"oi,du ser sprekkeferdig ut" eller "jeg ser du sliter med vekta". "er det tvillinger eller" så er det helt mottsatt med hva andre sier igjen. "jøss, sikker på at den ungen ikke er altfor liten". "har du bare 6uker igjen,herregud da var du liten""sikker på at du spiser så mye du burde og ungen får i seg nok næring"

kan ikke bare folk l oss gravide ha di magene vi har da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...