Gå til innhold

når kan jeg forvente mensen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer helt an på hvor lange sykluser du har!

Men det mest vanlige er vel 28 dager..

Så da er det bare å telle fremover fra den 24 mai!

Hvis syklusen din er rundt 28 dager, kan du forvente mens ca 21 juni!

Men det er veldig individuelt hvo lang syklusen er....

Hmm, ble litt usikker nå, for på min kalender er det ikke noe 31. april... Men hvis du mener 30. april, så betyr det at forrige syklus var på 24 dager. Vet du om tidligere sykluser var ca like lange? Hvis vi forutsetter stabile sykluser, vil du da få neste mens ca 17. juni, altså nå til helgen.

Tror det enkleste er at du teller etter selv hvor mange dager du har i syklusen din, og prøver å finne ut av det på den måten.

mener nok 30 april ja.mistet i sa 1 april,fikk mensen igjen 30 april,så 24 mai.regner med jeg har stabile syklus. jeg kan bare liksom ikkje innbille meg at jeg er gravid"kanskje".tør ikke håpe. men noen tegn har meldt seg...ømme bryster,vann i munnen,trøtt og flere toalettbesøk. grunnen til at jeg vil vite dette er om når jeg eventuelt kan teste?

takke for svar!!

Annonse

Har selv hatt til vanlig svært stabile sykluser, men kjenner meg selv igjenn i det du skriver. Hadde mensen den 26. April, og d varte den bare i fire dager ( normalt har jeg mensen i 6-7 dager). Siste menstruasjon hos meg kom da 24 Mai og varte bare i 3 dager. Regner med jeg venter mensen igjen nå over helgen. (Men jeg håper da inderlig ikke det: )

Har også hatt i noen uker nå ømme bryster, vært trett og hatt ofte toalettbesøk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...