Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå tror jeg vi har prøvd det meste av kjærringråd..

Lakris

Bringebærbladte

Bringebærkaplser

Kjøre på humpete veier

Spise maaaasse kanel

Sex

Gå turer

Osv ...

Ingenting funker:o( Buhuuuuu... Får vell bare vente, smøre meg med tålmodighet.. Selv om det kan være vanskelig.. Alt er på plass så det er bare for henne å komme ut:o)

Flere som kjenner seg igjen??

Fortsetter under...

ja jeg er like lei som deg,men miniene kommer vel når di er klare...

jeg må holde lillegutt inne et par uker til iallefall.

(tanta mi har satt i gang to av sine tre fødsler med lakserolje. har hørt det ikke er bra jeg da,men...)

jaaaaa, nå er jeg veldig utålmodig!! ser veldig fram mot trilleturer i sola!! bare 12 dager igjen, håper han kommer før!!!

Annonse

Klyster? Oy det viste jeg ikke:o) Hehe godt å høre at det er flere som begynner å bli ivrige:o) Har selv 18 dager igjen, men er så lei nå at jeg kjenner jeg vil spy:o(

Håper vi får føde snart:o)

Jo jeg tror det, men jeg fikk bekreftet på sykehuset at jeg har modning på gang.. Brr er litt skummert dette også.. Men vil bare få det overstått også:o)

Jeg har termin om to dager og forrige gang fikk jeg babyen lenge før termin, så gjett om jeg er fryyyyyktelig lei, og enda kan det gå et par uker til!! :(

Annonse

Neeeeei uuuuuufff:o( Huff nå må den lille komme ut.. Ska xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx alle fingre og tær for at den lille gir deg et hint: Nå vil jeg uuuuuuuut.........

Åhnei, baby må ikke komme enda nei. Det er litt for mye å gjøre enda til det. Ungene skal på bursdager først, vi skal ha avslutning, ene sønnen skal feire bursdag. Jeg må kjøpe kommoden til klærne til baby, skaffe bilstolen, vaske senga til baby, vi burde blitt ferdig med plena og verandaen, for der skal jo jeg og baby og pappa og gutta sitte å kose oss når baby har kommet.... Videre må jeg vaske her. Så nei, baby kan ikke komme enda. Men ingen fare, kjenner jeg meg selv rett må jeg vel vente både lenge og vel. Sann mine ord...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...