Gå til innhold

Anbefalte innlegg

min gutt tisser så ofte. Lurer nesten på om han har overaktiv blære. Han tisser i perioder annenhver time, og ofte kjenner han det ikke før det nesten er for sent. I andre perioder kan han gå på do 3 - 4 ganger på en dag og da uten uhell. Nå er han inne i en periode der han småskvetter hele tiden. Vasker en maskin med klær nesten hver dag. Noen som har det sånn? Føler også at til mere vi minner han på at han må gå på do, til oftere småskvetter han. Kanskje vi stresser han...?

Fortsetter under...

Sånn er jenta mi også. Noen ganger går hun på do, ja, jeg vet ikke jeg, men det føles ut som det er hele tiden.

Men andre dager er det veldig sjeldent igjen. Nesten så jeg tenker at jeg må sette henne på do.

Og noen dager skifter hun klær 10 ganger pga av at hun skvetter, og andre dager kan hun ha samme klærne hele dagen.

Jeg har lagt merke til at når hun er på do mye, har hun drukket mye. Og når hun skifter mye klær, har hun rett og slett ikke tid til å gå på do, eller hun orker ikke.

Så jeg tror egentlig det er normalt jeg. :o)

er det relativt kaldt hos dere naar han tisser saa ofte?

Vaar gutt er 3 i august og sluttet med bleie for ca. 2 mnd siden. I begynnelsen var det slik at han skvettet et par draaper i buksa hvis det var kaldt. Han maatte tisse hele tiden. Sikkert en gang i timen.

Naar det var godt og varmt hadde han helt kontrollen og sa ifra i god tid. Saa jeg kledde paa han litt mer paa de kalde dagene, og saa gikk alt saa meget bedre.

Hvor ofte han tisser vet jeg erlig talt ikke. Han ordner det helt selv mange ganger, hvis han har riktig toey paa. Bare naar han baesjer sier han ifra. Men det er minst 4 ganger om dagen. Det er jo bare morgen og kveld pluss 2 ganger. Saa jeg er sikker paa at det er mer enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...