Gå til innhold

April: YIIIPPPIIIII!!!!!!!!!!!!!!!

ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Endelig! Nå er go'gutten tilbake! Ingen forkjølelse. Ingen barnesykdom. Ingen falsk krupp. Ingen tannfrembruddsplager. Han har nå fått 6 tenner på 2 uker, og vi får snart 2 til(men det virker som smertene er over). Bare en strålende blid gutt som tøyser og tuller og shower for mamma og pappa dagen lang. Tror han har ventet på dette også...for plutselig veller gleden frem i han og han ler frenetisk, hopper og hyler i ren glede uten foranledning i et rent gledesanfall. Og det beste av alt; Da han hadde så høy feber lå han på meg dagen lang. Da fant han nok ut at det er deilig å kose, for han er blitt en skikkelig kosegutt. Kommer bort OFTE bare for å gi eller få en klem. Han liker godt å bli holdt på armen og kose i halsgropa mens jeg stryker han på ryggen, og HAN stryker mamma på ryggen/armen. Men bare noen sekunder så må han fortsette leken der han slapp. Og hvis noen lurer på hva han leker med? LEKEKJØKKENET. Det er i bruk dagen lang. Han har ikke brukt en leke så mye noen gang. Er på kjøkkenet (vårt) og henter redskaper og holder på.... I går da jeg kom inn i stua etter å ha vasket opp kjeler og panner fant jeg han stående ved vasken sin og vaske opp kjeler han også. Han hadde funnet min gamle ansiktskost (sånn til å vaske huden med) som han brukte som oppvaskbørste. :-) Når han hører musikk eller sang slenger han fra seg hva han holder på med og begynner å danse rundt på golvet mens han synger med høyt og (u)tydelig. I det siste har han også begynt å holde armene i været og vifte rytmen når han danser. For det gjør pappa. Han er så søt atte..... Dere aner ikke hvor deilig det er å ha alt tilbake til normalen. Bedre enn normalen. Begynte nesten å lure på om han hadde forandret personlighet helt jeg. Han var aldri blid lenger. Smilte knapt. Bare sutret, klagde og gråt. Og svigemor? Hun mente det var vår egen skyld siden vi hadde skjemt han bort med å ikke la han gråte fra han var nyfødt (som hun hadde sagt vi burde). Vel, nå er ikke dette innlegget om henne, så la oss stoppe der. Dette innlegget er mitt gledesanfall over hvor deilig gutten min og dagene er. Endelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så fantastisk!!!!!!!!!!! Utrolig deilig å se når ungene blomstrer opp etter sykdom, og ikke minst når de blomstrer seg enda lenger enn der de var før! Det er dere vel unt etter noen kjipe uker.

Forresten så var det også etter at Matilde var skikkelig forkjøla med høy feber (da hun bare satt vendt mot meg i fanget og stønnet i fire dager) at hun ble kosete. Godt å se de får smaken på det :o)

Ha en STRÅLENDE dag, både du, Lille og Pappaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig godt å høre, Aprilbaby :) Av erfaring, så kan jeg skrive under på at det er utrolig deilig å se smilet på barnet etter en lang og tung syketid!!! :)

Lekekjøkken har vi og.. Med "kreamisk topp" som lyser når det er varmt og som piper når maten i ovnen er ferdig , samt med lys når man åpner stekeovnsdøra:) Det er desidert den som blir lekt mest med. Går aldri lei. Har et ute i lekekroken også :)

Nå er datatiden over og vi skal ut å leke på lekeplassen :)

Ha en strålende fin dag:)

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...