Gå til innhold

Mukke mikk og Tyr 73 - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble helt betatt av å lese om no cry solution - eller det med litt pupp og legging.. Sønnen min er 5 mnd, og han har sterke tendenser til å måtte roes og sove med pupp. Han tar ikke smokk, og metoden deres er kanskje lettere med smokk da det kan gjøres i senga til baby, mens pupp må gis for mitt vedkommende på en stol ved siden av.

Han var veldig grei å både legge og å gi ett målitd rundt kl. 04-05 for så å sove flere timer til. Så begynte jeg med grøt, og det hele gikk adundas..han reagerte på grøten etter noen uker med magesmerter en time etter grøten, og holdt det gående inntil to timer før han roet seg og sovnet av utmattelse. Han våknet opptil 4 ganger i løpet av nettene. Jeg sluttet med grøt og koffein da jeg var usikker på hvilken av disse var synderen, og det har ikke hjulpet på annet enn de smertene han virket til å ha om kvelden før leggetid. Jeg bruker å la han surve og klage litt før han tilslutt sovner. Det er ikke ordentlig gråt, for da ville jeg ha gått inn til han.

Om natten surver og klager han i flere timer av og på helt til jeg gir han det han vil ha - pupp! Dette ble langt, men jeg er desperat..håper dere er her enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å gi mme på flaske. Det funker for mange. Ellers så kan det hende at han trenger mer mat. Hvis han har fått grøt, så har han jo blitt vant til mer mat, og så får han det ikke lenger...? Gi han grønnsaksmos f.eks., eller prøv en annen type grøt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...