Gå til innhold

Hvordan er det hos dere på morgenen? (med 6 mnd baby)

Anbefalte innlegg

Lille bolle våkner klokka 7. Ligger og prater og styrer og leker i dobbeltsenga, til vi MÅ stå opp klokka 07.45. Så dusjer jeg, steller hun og så leker vi og hun leker alene. Klokka 08.45 er hun trøtt som en strømpe igjen og sutrer for å få lagt seg igjen.. Sovnet nesten i fanget mitt her hun satt.

Når jeg legger hun ned, så slokner hun virkelig men én gang og kan ligge fra 1-2 timer lenger..

Hvordan er det hos dere? Jeg kommer meg opp i hvertfall da.

Fortsetter under...

Her våkner jenta som regel klokka halv syv, noen ganger klokka seks. Får pupp. Sovner som regel igjen etterpå. Sover til mellom halv ni og halv ti en gang. Opp og stelle, kle på og leke. Trøtt igjen mellom halv ellve og ellve. Sover da ca 1.5 time

Gutten min er 8 mnd nå, men vi har hatt samme rutine på morgenen et par mnd nå. Ganske likt hos dere som hos oss. Gullet våkner ca kl 7.00 og da tar jeg han inn til meg. Ligger og koser og leker til ca 7.30. Står opp, får ny bleie, spiser kl 8.00, resten av morgenstellet og så leker han for seg selv på gulvet. Kl 9.00 er han helt ferdig og klar for dupp. Sover til ca 10.30:)

Morgenen er den eneste tiden på dagen vi ikke har fått en skikkelig rutine.. Gullet våkner alt fra 6 til 8.30, jeg tar han inn på vårt rom og han får flaske og bleie. Som regel ligger vi litt til, en liten dupp + litt kos og prat.. Står opp alt fra 8 - 10.

Avhengig av hvor lenge han sov i sin egen seng og om han sov i vår seng, kan han bli trøtt i 10 - 10.30-tiden, og sove en dupp (ikke hver dag da). Våkner alltid til ca 11, for der begynner rutinen!

Så lenge barna deres sover da.....tulla mi våkner mellom kl.05.00 og 05.30.

Når gir dere siste måltid, og når legger de seg.....siden de sover så lenge mener jeg. Jeg gir grøt kl.18.30, og legger henne senest kl.19.30.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...