Mockanin Skrevet 15. juni 2006 #1 Skrevet 15. juni 2006 Babyen på 5 mnd. ligger og leker på gulvet. Så hører jeg at han er veeeeldig fornøyd. Klasker med hendene i gulvet og gapskratter... Snur meg for å se hva han egentlig holder på med. Joda, der ligger han SÅ fornøyd og klasker hendene i en pøl med gulp... ÆÆÆSJ, for en gris. Og gjett om han ble sur når jeg fjernet gulpet..
Süsse Skrevet 15. juni 2006 #2 Skrevet 15. juni 2006 Hehe - min höres ut som en gris! Hyler som en gris som blir jaget rundt!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Det teiteste jeg vet er når noen kaller unger for griser!!!!!! Grisen er ett dyr som oppholder seg i en binge,skjønner ikke folk som sammenligner barnet sitt med det!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #4 Skrevet 15. juni 2006 Da har du ikke lest mye her inne hvis det er det teiteste du vet...
Blind Gudinne Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 He he.. det er nesten som å høre om nin llille "gris", det! Er litt sånn " ikke rør gulpet mitt før jeg har lekt ferdig med det!" Forrige dagen hadde jeg lagt ham naken på badegulvet mens jeg tappet vann i balja hans. Sto med ryggen til og hørte at han lå og lp og hadde det skikkelig kult bak meg. I det jeg snur meg skjønner jeg hvorfor.... Ved siden av ham lå det noe brunt man ikke kan ta feil av hva er: Bæsj! For å si det sånn.... Lillefjert var ikke det eneste som ble vaska den dagen!
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Her går det også i grisehyl dagen lang! hviiiiin ..og til anonym lenger opp, hold deg fast, jeg kaller gutten både for marken og musa!!! hehe
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #8 Skrevet 15. juni 2006 ..og for alle som måtte lure oppdaget jeg først nå hvordan man svarer på hovedinnlegg eller andre svar;)
Mockanin Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2006 Kjært barn har mange navn. Her kalles han både for "terroristen", mini me (av pappa), grisen, ålen, lille gul, gullklumpen, Alex (heter Alexander) og sikkert noen flere som jeg ikke kommer på i farta.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #10 Skrevet 15. juni 2006 Hi hi, hørtes litt ut som gutten vår. Han lå på matta si og lekte, så hører jeg plutselig rare smaskelyder og han er skikkelig ivrig. Bøyer meg ned for å se hva han egentlig driver med der han kliner ansiktet ned i matta, og der ligger han og prøver å smatte i seg sitt eget gulp. Alt går i grisen, pleier vi å si, for alt han får tak i skal jo i munnen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå