Gå til innhold

Ka-ping


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Du som har oversikten, hehe, kan ikke du kopiere den riktige terminlisten, så vi får den opp?

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg prøvd å finne siste versjon... ikke lett dette, siden ikke alle får med seg at det er det SISTE innlegget de skal kopiere :P Men vi prøver igjen!!! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du er dyktig! ;-) -Godt å ha noen sånne her inne! ;-)

 

(Og om du synes jeg er teit som signerer med anonym, så er det bare fordi jeg er en av de faste på DIB, og vil ikke offentliggjøre det enda! -Er litt redd for at det skal gå galt igjen, og orker ikke det "peset" det ble sist! Men snart kommer jeg ut av skallet mitt! ;-) )

 

Ha en riktig god dag i solen!

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... takk for det :)

 

ps: jeg har ingen hat-kampanje mot anonyme på gang eller noe sånt :) Det fins flere situasjoner som anonym-knappen er beregnet på, inkludert din. De som derimot signerer "gratulerer, så flott at du er blitt gravid, velkommen til 1.tri" hilsen anonym - DET syns jeg er litt mer teit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er jeg jo enig i! ;-)

 

(du kjenner igjen mine innlegg på smilefjesene! hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: dårlig med sol i Trondheim - her er det overskya, 10 grader og dessuten sitter jeg stuck på et kontor...... får nyte sola i magen min istedet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmmmmmmm, da skal jeg kanskje ikke si at det er 25 grader og nyyyyyydelig sol her? hehe -Skal sette på siste vaskemaskinen nå, så går jeg på stranden! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - det er vel heller det at du har fri som gjør meg sjalu :) Jobber 100% ut september uten ferie jeg, så her spiller det liten rolle om det regner, snør eller er steikende sol... Dessuten er jeg midt i flyttesjau og da er det egentlig like greit at det ikke er for varmt... hahha en lager seg de unnsklydnignene en kan vettu :D

 

Kos deg på stranda!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om det er en trøst, så skulle jeg ønske at jeg var i dine sko! Skulle gjerne hatt en jobb jeg, og ikke minst skulle jeg ønske at det var vi som skulle flytte! (vi har 60 kvm leilighet med ett soverom! hehe)

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojoj... skjønner godt at du er lysten på noe annet da ja! Vi flytter til en enebolig på 200m2 med 5 soverom, 2 bad, 2 kjellerstuer, garasje, osv osv.... hehehehehehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...