Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #1 Del Skrevet 15. juni 2006 Du som har oversikten, hehe, kan ikke du kopiere den riktige terminlisten, så vi får den opp? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 15. juni 2006 #2 Del Skrevet 15. juni 2006 Da har jeg prøvd å finne siste versjon... ikke lett dette, siden ikke alle får med seg at det er det SISTE innlegget de skal kopiere Men vi prøver igjen!!! hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #3 Del Skrevet 15. juni 2006 Hehe, du er dyktig! ;-) -Godt å ha noen sånne her inne! ;-) (Og om du synes jeg er teit som signerer med anonym, så er det bare fordi jeg er en av de faste på DIB, og vil ikke offentliggjøre det enda! -Er litt redd for at det skal gå galt igjen, og orker ikke det "peset" det ble sist! Men snart kommer jeg ut av skallet mitt! ;-) ) Ha en riktig god dag i solen! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 15. juni 2006 #4 Del Skrevet 15. juni 2006 Hehe... takk for det ps: jeg har ingen hat-kampanje mot anonyme på gang eller noe sånt Det fins flere situasjoner som anonym-knappen er beregnet på, inkludert din. De som derimot signerer "gratulerer, så flott at du er blitt gravid, velkommen til 1.tri" hilsen anonym - DET syns jeg er litt mer teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #5 Del Skrevet 15. juni 2006 Hehe, det er jeg jo enig i! ;-) (du kjenner igjen mine innlegg på smilefjesene! hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 15. juni 2006 #6 Del Skrevet 15. juni 2006 PS: dårlig med sol i Trondheim - her er det overskya, 10 grader og dessuten sitter jeg stuck på et kontor...... får nyte sola i magen min istedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #7 Del Skrevet 15. juni 2006 Hmmmmmmmmm, da skal jeg kanskje ikke si at det er 25 grader og nyyyyyydelig sol her? hehe -Skal sette på siste vaskemaskinen nå, så går jeg på stranden! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 15. juni 2006 #8 Del Skrevet 15. juni 2006 Vel - det er vel heller det at du har fri som gjør meg sjalu Jobber 100% ut september uten ferie jeg, så her spiller det liten rolle om det regner, snør eller er steikende sol... Dessuten er jeg midt i flyttesjau og da er det egentlig like greit at det ikke er for varmt... hahha en lager seg de unnsklydnignene en kan vettu Kos deg på stranda!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #9 Del Skrevet 15. juni 2006 Men om det er en trøst, så skulle jeg ønske at jeg var i dine sko! Skulle gjerne hatt en jobb jeg, og ikke minst skulle jeg ønske at det var vi som skulle flytte! (vi har 60 kvm leilighet med ett soverom! hehe) ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 15. juni 2006 #10 Del Skrevet 15. juni 2006 ojoj... skjønner godt at du er lysten på noe annet da ja! Vi flytter til en enebolig på 200m2 med 5 soverom, 2 bad, 2 kjellerstuer, garasje, osv osv.... hehehehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #11 Del Skrevet 15. juni 2006 Ikke misunnelig jeg! nei da hehe ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå