NEI-TIL-LAKEN Skrevet 15. juni 2006 #1 Del Skrevet 15. juni 2006 Det var beskjeden jeg fikk av en gammel dame som var innom butikken og handlet, ikke kjenner jeg henne, men hun har nok fulgt med på min voksende mage i vår...., og da jeg sa "nei jeg har faktisk over 1 mnd igjen til termin" sa hun, "oi da må no du bære tvillinger...."...jeg er vel da ikke så stor??hehe, selv om jeg føler meg enorm, kan jeg egentlig ikke fatte at andre synes det!!! En annen kommentar min søster fikk, var fra naboen hennes, jeg var på besøk hos henne i påska, og da hadde naboen lagt merke til at jeg hadde mage....så da hun sa at "i dag kommer søsteren på besøk"..må sies at dette var i mai, svarte han" ja hun har vel fått barn hun nå" min søster sa "neida, hun skal ikke ha før slutten av juli"...sa han" og jeg som trodde hun hadde termin da hun var her sist..." lurer på åssen kona til han naboen s¨åg ut ved termin tider....hun må ha vore sylslank og uten mage, og ho gamle dama på butikken..regner med hun har barn...har ikke hun hatt kul på mgen en mnd før termin?? har dere opplevd noen slike kommentarer... (4 dager til jeg er "høygravid") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bia-liten Skrevet 15. juni 2006 #2 Del Skrevet 15. juni 2006 Synes det går opp og ned med kommentarer, og at det helst er de jeg ikke kjenner alt for godt som synes jeg er diger. Hadde en kommentar andre veien. Møtte en (litt perifer) kollega av mannen min 17. mai og vi sto lenge og prata. Så ringte hun noen dager senere for å avtale dato for et felles kurs, og jeg hørte ham svare. "Nei, august..... Det er jo litt stor fare for at jeg er i permisjon da........ Nei pappapermisjon. Ja vi skal ha andremann nå i slutten av juli!" Gjett om hun har blitt erta for det da! Og jeg er ikke spesielt liten, faktisk midt på rødstreken. Og med bare 160 cm over havet synes kulen ganske godt ja! Har forresten bare 1 dag igjen til jeg er høygravid..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. juni 2006 #3 Del Skrevet 15. juni 2006 Nabodama mi spurte meg i mai om jeg begynte å bli utålmodig. Jeg svarte at jeg håper det siste tida går fort. Noen dager senere lurte hun på om jeg enda ikke hadde født, da svarte jeg at jeg har ikke termin før i juli. Hun syntes jeg var så stor, trodde jeg skulle føde i begynnelsen av mai. Mange voksne jeg møter i barnehagen til dattera mi har sagt, ja nå har du ikke lenge igjen! Sist hadde jeg 10 uker igjen når noen spurte.. Så har vel stor mage, eller folk har glemt hvor stor magen egentlig er på slutten! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AngelBM *6.juli* Skrevet 16. juni 2006 #4 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg har det motsatt, alle forteller meg meg at magen min er så liten og nett. Selv føler jeg at jeg nesten sprekker.....!!!! Nesten ingen som tror meg når jeg sier at jeg har termin i juli.......alle tror visst at terminen min er uti september/oktober.....!!!!! En av disse damene bare måtte legge hånden på magen min og kjenne.......gjett om jeg da ble satt ut....en dame jeg ikke kjenner som tok seg til rette mens den vordene far stod ved siden av stolt som en hane!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. juni 2006 #5 Del Skrevet 16. juni 2006 jeg får også hele tiden høre at jeg er liten. Kundene på jobb( jeg er frisør, jobber ikke nå lenger da) Har de siste ukene trodd at di kunne rekke en time til før jeg gikk ut i permisjon! Hehe, de ble litt sjokka når de fikk vite at det bare var noen uker igjen! eneste personene som synes jeg er svær er Bestemor! hun sier hver gang at nå er du bra tjukk ja! men da ler jeg bare av henne å sier tusen takk! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå