Shade Skrevet 15. juni 2006 #1 Del Skrevet 15. juni 2006 Heisan! Fikk et lite sjokk i går, så jeg tenkte å dele erfaringene mine med dere. Jeg har tatt Voltaren, Cataflam o.l. betennelsesdempende midler i lang tid pga. smerter i bekkenet og nakke/rygg. I går leste mannen min pakningsvedlegget til Voltaren, og der står det at medisinen kan hindre graviditet....trodde det bare var Ibux jeg, dumme meg!! Også vi som har prøvd i snart 4 år (ikke medisiner så lenge da). Så nå lurer jeg på hva mer som kan være dumt å ta når man prøver. Tar allergimedisiner, men det skal visst ikke ha noe å si. Tar Rosenrot kosttilskudd, er det bra da? Min mann tar også betennelsesdempende, allergimedisiner, samt en masse mot høyt blodtrykk (han er bare 37). Kan dette ha noe å si på sædkvaliteten? Jeg har hørt at B og E-vitaminer skal være bra når man prøver. Noen som har erfaringer med det? Selv brukte jeg Bisolvon slimløsende piller forrige gang jeg ble gravid. Om det hjalp til vet jeg ikke, men vi hadde prøvd i 1,5 år.. Noen som har flere erfaringer / tips å komme med? Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5359108-ting-som-er-bra-ikke-bra-for-%C3%A5-bli-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. juni 2006 #2 Del Skrevet 16. juni 2006 Hei! Jeg har også hørt at disse betenelsesdempende kan påvirke fruktbarheten..... Jeg har hørt at sink er bra for mannen og folsyre for damen. Sink får opp kvaliteten og folsyre er bra for fosteret for å unngå ryggmarksbrokk. Jeg tar også E-vitaminer, men det er mer pga soling om sommeren..... Ellers har jeg har om et eller annet som heter Don Quai som visstnok skal være bra.... Anbefaler deg å ta en titt på kjerringråd på den orange menyen på venstre side her:) Lykke til i alle fall! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5359108-ting-som-er-bra-ikke-bra-for-%C3%A5-bli-gravid/#findComment-5374116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå