Gå til innhold

November: UL I DAG KL 14.30!!!!!


yasmin m gutt, termin 6/11

Anbefalte innlegg

Jeg skal på ul i dag kl 14.30, nå har eg ventet leeeeenge!!! og endelig er dagen her.... gleder meg så utrolig masse!!!! blir det gutt eller jente? er alt bra der inne? masse tanker i hode mitt nå...hehehe....eg er akkurat i uke 20 i dag, og de har sagt før eg har termin 9.november, men den blir nok endret i dag.

 

skriver inn litt senere eg, når eg har fått svar på alt eg lurer på!!!!

 

ha en god dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei :o) skal på ul i dag eg og... både gruar meg og gledar meg... spent på om da e gut elle jenta, har 2 jenter fra før og da hadde vore kjekt om guten kom siden da e sistemann... men da spelar ingen rolle egentligt, så lenge alt er bra med klompen min :o) er i uke 18 i dag, har fått termin 17 november, blir spennande å sjå om den nye terminen blir flytta fram elle tbake..

... kryss fingrar og tær :o)

tvi tvi til deg og yasmin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble det her da? =) Håper alt sto bra til. Man både gleder og gruer seg til ultralyd. Det gjorde i hvert fall jeg! Men det gikk jo veldig bra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå heilt fantastisk!!!! kjempe sprek gutt fikk vi beskjed om, alt er bra med den lille....bilder ser du i våre album på YASMIN KATRINE COOK

eg fikk ny termin 6/11...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå, så bra =) Godt å høre. Vi får også gutt! Termin 12/11 jeg da. Flotte bilder =) Har ikke noen bilder jeg da. Er ikke så avansert av meg! He he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...