Gå til innhold

Hjelp!!! 9+0 i dag....


Drømmen *Prinsesse23.01.2007*

Anbefalte innlegg

 

og brun utflod i morges. Hadde sex i går, er dette farlig?? Mister jeg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svarte deg en annen plass, men gjør det her også. dette høres ut som det som skjer med meg hele tiden. Vi har sluttet å ha sex, dette er fordi at hver gang vi har hatt det har akoratt det der skjedd med meg, å jeg blir så nervøs. Men det er IKKE farlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk for svar alle sammen!

 

Jeg har snakket med legen og han ba meg legge meg ned slappe av og håpe på det beste. Det var jo betryggende...

 

vet ikke om det er mulig å komme inn noe sted å få tidlig ultralyd for å se at alt er ok? Har egentlig time til dette neste uke, men de har helt fullt opp så de har ikke tid til å ta meg noe før.

 

Går det an å ringe sykehuset kanskje?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du har noen private, som Volvat feks, da kan du ringe der, det gjor jeg. Eller du kan vertfall prøve å ringe sykehus. Men som sakt, jeg tror ikke det heller på å gå galt. Første gang jeg begynnte å blø, da var jeg 5+0, da hadde jeg hattt sex kvelden før, jeg foss blødde i nesten 3 uker. denne gangen var jeg 10+0. Dagen før hadde vi kost LITT, morgonene etter blødde jeg litt , berre litt brunlig utflod, dagen etterpå var det over. jeg synst det høres ut akuratt som meg. Så jeg tror det går veldig fint. Er nok berre noen blodkar som er spreng, de er sjøre i begynnelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok kontakt med sykehuset, og fikk ul!

 

Det går sikkert bra med deg!! ;-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde brun utfold etter sex da jeg var ca 8+4. Var veldig lite blod, og ingenting farlig. Var på UL to uker etterpå og alt var bra. Slimhinnene er veldig skjøre i starten på graviditeten, og skal veldig lite til før det kommer en liten blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...