Gå til innhold

Et teit spørsmål...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet dette høres barnslig ut, men vi har prøvd sååå lenge på dette her, og jeg lurer på absolutt alt! For første gang i mitt liv har jeg sett det berømte blå krysset:-) Jeg tok testen dagen før ventet mens, og det var på tirsdag. Jeg gjemte testen, for jeg vil se på den med gjevne mellomrom...Men i dag, er streket blitt svakere. Helt tynt, og synes nesten ikke... Er det bare for at testen er litt gamlere? Jeg ER gravid, ikke sant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest feb07

På Clearblue står det iallefall at 10 min. etter at testen er tatt kan man ikke lenger stole på resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg vet sikkert, så vil jeg absolutt tro at du er gravid. Jeg våger meg på GRATULERER!

Man skal ikke lese av resultat på testene etter den tid som er angitt i pakningsvedlegget, nettopp fordi resultatet kan endre seg. Hadde jeg vært deg, så ville jeg ventet et par dager, og tatt en ny test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. testa er ugyldig etter ti minutter og ettersom den skal reagere på et spesielt hormon så skal den heller ikke kunne vise falskt positiv.

gratulerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er jeg eller de andre som misforstår her, men jeg tolket det som om du fikk en klart positiv test når du først testet, ville gjemme den for å glede deg over den lenge (Det gjorde jeg og!), og nå har streken blitt nesten borte? Har jeg skjønt dette rett, har du nok ingenting å bekymre deg over, var den positiv til å begynne med er du nok gravid ja! Mine streker har og blitt litt svakere ser jeg, men vises fortsatt godt. Har du tester liggende kan du jo ta en ny om noen dager, da blir den nok sterkere og du kan gjemme på den hvis du vil ha en å titte på. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen:-)

Helt riktig, MaybeMe med spire! Du forsto meg rett!Jeg sier til meg selv "Du er ikke mindre gravid, selv om streket er svakere.." Blir tullete av meg selv..hehe... Snart er det seks år siden vi begynte prøvingen for fullt, så dette er helt uvirkelig, og vanvittig spennende...og skremmende...

Klem HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, seks år, da skjønner jeg at dette er utorlig stort for deg. Prøvde selv i 2 år, og syns det var lenge. :o) Kos deg videre med spira og lykke til!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...