Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åj åj,nå er det 90 dager igjenn til terminen:) Vi venter på gutt nr 3,dette blir sistemann har vi bestemt oss for.anngående sterilisering,har hørt at det koster ca 6000 kr,er det noen som vet om man kan søke om å få det gratis når man ikke tåler annen prev...?Noen som har erfaring med epidural under fødselen?Har veldig lyst til å prøve det denne gangen,min forrige fødsel ble hastekeisesnitt,vi fikk en bitte liten gutt med downs syndrom,mammas gullklomp:)gikk liksom glipp av noe når det ble keisersnitt,så jeg både gleder og gruer meg til fødselen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin likt med meg du da, har også 90 dager igjen:) Venter nr 2 og tror også det blir siste her, kroppen min tåler ikke så godt å være gravid :( skulle gjerne hatt flere barn....

Ang sterilisering ville jeg absolutt insistert på at mannen din tok seg av den biten, så utrolig mye lettere og mindre risiko for mannen å gjøre det.

Hadde planlagt ks sist og syntes det var en veldig fin opplevelse, noe ganske annet enn haste-ks selvfølgelig. Jeg også gleder og gruer meg til fødselen nå...

Lykke til !!

Skrevet

En venninne av meg fikk gratis sterilisering etter sitt 3.barn. Har hatt tøffe sv.skap, et par SA, og 2 hastekeisersnitt, så da 3.mann skulle komme med planlagt KS, fikk hun tilbud om å bli sterillisert samtidig som de tok ut barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...