Gå til innhold

Hei alle sammen! Her kommer jeg!!


Lillegutt skal bli storebror

Anbefalte innlegg

Jeg har testet positivt, testen lyste "Gravid" mot meg, og nå er jeg GRAVID!!!! Jeg er så lykkelig, så lykkelig, og håper alt går bra denne gangen, for dette var en helt fantastisk nyhet!

 

Jeg er så glad jeg endelig kan hoppe over til dere andre lykkelig gravide, -dette er så helt nyyyyydelig!

 

JEG ER GRAVID!!!!!!! Juhuuuu!!!!

=)))))))))))

 

Jeg klarer ikke å slutte å smile, dette er så utrolig godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg, velkommen hit! Leste inne på BliGravid at du hadde ventet i 11 uker(!) med å teste, stemmer det eller var det en skrivefeil? Hvis det stemmer tror jeg du må være den mest tålmodige prøver jeg har hørt om her inne, hihi.

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig masse!!! Ble skikkelig glad av å lese innlegget ditt :) hihi.... har dere prøvd lenge forresten? Får nesten dårlig samvittighet jeg, som ble gravid "på slump" begge gangene... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Nei jeg har ikke ventet 11 uker med å teste. Men jeg testet sist for fire uker siden, og da var den negativ, så jeg gav litt opp med å teste. Tenkte at tanta var rett rundt hjørnet... Men så kom hun ikke, og så hadde jeg egentlig tenkt å vente en uke til, men nå orket jeg ikke mer!!! Hihihi =)))

 

Har prøvd siden desember. Hadde SA i februar, og kom tregt i gang igjen etter det, så dette er min 2pp etter SA. (sikkert derfor jeg brukte så lang tid på å få den positive testen....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, svaret mitt havnet over den gitt!

 

Så heldig du er da! =))) Som blir gravid så lett! (Selv om jeg skal ikke klage selv, som fikk det til på 2pp) Hvor langt er du på vei?

 

Å, det er så flott, og verden er fin, og jeg er verdens lykkeligste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 12 nå, hopper over til 2.trimester om fire små dager :)

 

Du har rett - verden er flott! Den er i hvert fall det nå, når kvalmen og uvelheta har begynt å avta, hehehe :) Det er vanskelig å stråle når en nesten ikke får i seg mat og er konstant kvalm døgnet rundt i nesten tre mnd... men NÅ går jeg bare rundt og nyter livet, viser fram magen og er lykkelig jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...