Gå til innhold

April: Fikk endelig tak i legen idag.. ble litt langt..

Anbefalte innlegg

Skulle møte farmoren til Simen på sykehuset idag,hun skulle til undersøkelse der,og jeg fant ut at da benytter jeg sjansen til å dra ned på poliklinikken for barn,på tur ned dit møter jeg legen hans,stopper henne og sier at jeg skulle snakket med henne,og hun er bare sååå snill,sa at jeg bare skulle gå ned til poliklinikken å sette meg,hun var akkurat ferdig med en pasient,så skulle hun komme med en gang å snakke med oss.

Satt i kanskje 5 min før hun kom:)

Fortalte hvordan det gikk med medisin,og at vi ikke synes han har blitt bedre,men heller verre..så ble enig om å kutte ut medisin,og heller ha i bakhodet at om han blir mye verre enn når han gikk på medisin,så skal vi starte med medisin igjen (har en uåpnet boks med tabeletter,så det går bra,skal ikke kaste den i tilfelle da)

Og hun synes det var flott at han var blitt kvitt pippingen i halsen,og tror kanskje det kan være medisin som gjorde det,men vi skal ikke starte med noe astman medisin før vi har ventet en stund og sett om det kommer tilbake eller ikke nå når han slutter (har en tabelett igjen av den åpna boksen,så den får han i morgen,så er det slutt) så får vi se hva som skjer.

Fortalte henne at vi ville fortsette å tilhøre dette sykehuset selv om vi flytter,og hun fikk vite hvilket sykehuse vi "egentlig" skal tilhøre etter flytting,da kunne hun gi meg den positive overaskelen og si at det sykehuset har ikke egne barnleger nå lenger,men at det er barnleger fra dette sykehuset som er der to ganger i uka,så hvis det var noe skulle vi bare ordne det slik at vi skulle dit når de/hun var der=)

Føler at jeg blir tatt på alvor,og hun er så kjempesnill at det er en fryd å snakke med henne om alt,føler at hun skjønner mine bekymringer for dette.

Så fikk vi vite at det ikke blir noe EKKO og EKG av hjerte til Simen nå i juli,slik som vi trodde,siden legen som tar dette er i permisjon,så han var ikke tilbake før etter sommern,og da sa barnelegen at hun skulle ordne det slik at vi fikk tatt alt på samme dag (han skal uansett tilbake for kontroll av Reflux om noen mnd) så slipper å dra att og frem med han=) ble så glad når hun sa det=)

Så var jeg og sa i fra i skranken at vi skulle flytte og hun som satt der er "over sykepleier" noe slikt hvertfall,sjefen der :) og hun spurte hvordan det gikk med han og alt,og enda hadde jeg ikke sagt at jeg var der,for hadde jo ikke time,bare skulle høre om jeg fikk snakka med legen,og jeg spurte bare om han skulle til kontroll i slutten av juli (sa ingenting om at det var for hjerte) da sa hun med en gang han legen var i permisjon (sa navnet på legen da) så hun husket jo hva det gjald og husket Simen (var med under Ph-målingen) spurte hvordan det gikk med medisin og alt,og ellers.

Føler meg så godt tatt i mot der at jeg klarer ikke å forstå det,jeg har nesten bestandig hatt dårlig erfaring med sykehus,så komme over et som er behjelpelig og tar "vare" på Simen og ikke minst meg,har lov å være bekymret der.

Skulle ønske alle var slik mot alle =)

Nå er jeg bare så glad for dette,at alt annet dårlige nyheter jeg har fåt idag klarer ikke å få meg i dårlig humør...enda...=)

Mange nattaklemmer fra meg =)

Fortsetter under...

ja,er utrolig glad for alt gikk bra til slutt,etter mye strev og masse masing på dem,så tok dem oss endelig seriøs på at noe ikke var rett når han bare kaster opp alt,så nå føler jeg meg godt tatt i mot=) og vet jeg kan stole på dem nå,og ikke føler meg som e overhysterisk førstegangsmamma =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...