Gjest Skrevet 14. juni 2006 #1 Del Skrevet 14. juni 2006 Var på legevakten nettopp, har vært plaget med arytmier i litt over ett år og på noen dager har ekstrasystolene/dobbeltslagene vært opptil 30-40 ganger per dag. Nå i det siste har det vært noe roligere inni der, men jeg har hatt en "sviende" smerte i noen dager. Jeg fikk bare samme beskjeden som sist jeg tok EKG at, jeg har et "inkomplett høyresidig grenblokk" som visstnok skal være et normalfunn og ikke noe farlig. Brystsmertene kunne hun ikke forklare. Grenblokket gjør bare at disse elektriske impulsene tar en omvei iblant, og det føles ubehagelig men hjertet får nok blod og O2... Jeg har gjennomgått en fødsel før, som gikk kjempefint -Hvor jeg ikke hadde dette problemet. Nå tenker jeg fælt på: Hva om hjertet går "amok" inni der under fødselen!?!? Tenk hvis det svikter... Det er ikke noen større fare for hjertesvikt selvom jeg har dette ref legen jeg snakket med i dag, men jeg lurer på så mange ting rundt dette... Har felt noen tårer i dag, for jeg får plutselig en sånn dødsangst! Jeg som gleder meg til å bli to-barnsmor og har så utrolig mye deilig å leve for... Ok, kanskje litt overdramatisk akkurat i dag, men det er så mye tanker rundt at "motoren" i kroppen min ikke er helt som den skal.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5358207-stikking-i-brystet-og-slitsomme-dobbeltslag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå