Gå til innhold

Påmelding Septemberjentenes BIM treff 28. juni!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Hei:o)

Takk for sist! var kjempekos!! ekstra takk te Tone som tok seg bryet:o)

Eg e med på Bølgen. prøve å ta en formiddagslunsj neste uke også. tar det litt på sparket, så håpe flere kan:o) fikk nesten litt panikk... va inne på "min side"... 55 dager igjen te termin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HJELP!!!!!!!!

Hei Silvia og alle dere andre!

Ja, bare kom med forslag til kor dokken vil gå! Me måtte bare finna på nåke på treffet nå sist, så me hadde et utgangspunkt i dag og klokkeslett iallefall...

Ka med: NB sørensen?

eller resept?

eller sitrus?

eller sting?

Dere kan tru me fekk handlet masse på vår weekendtur til Aberdeen! Kan ikkje komme nåke aent enn ei jente nå - alt er i rosa og lilla... Måtte kjøpe ein bag til for å få med alt heim...

Nå er me slitne, men veldig fornøyde!! :-))

Annonse

Heisann!!!

Nå ska ikkje eg ver vanskelig men La Piazza har ikkje det beste ryktet... de har blitt stengt endel ganger pga hygieniske forhold...

kom og på at det e under sandvolleyen så då må me bestille tidlig viss me ikkje velge en plass utenfor byen. off denne meldingen hørtes pessimistisk ut men det e ikkje det som e meininga:o)))))))

Ka med Citrus, acropolis, patrioten bistro, eller noe?

Halloen jenter:)

Går d bra me alle sammen?? Lenge siden eg har vært på treff nå...har ikkje klaffa heilt me eksamenane...men nå e alle eksamenane ferdige og eg e ferdig utdanna branningeniør:)

Eg ville nå bare melda meg på treffet på onsdag eg....! Men har me bestemt oss for kor d ska vær....ser d e litt uenigheter her...! Eg kunne godt tenka meg italienska mat...har bare hørt positiv tilbakemeldinger fra La Piazza eg...men ikkje vett eg. Jaja så lenge d e mat på bordet kan vel ikkje eg klaga:)

Jaja me snakkes iallefall på onsdag....! Ha ein kjempe flotte helg alle sammen.

*Kathrine*

Heisann:o)

meinte ikkje å skape problemer:o) viss folk vil på piazza så e jo selvfølgelig ikkje det noe problem! E bare litt ekstra paranoid med hygiene og sånn nå når eg e gravid og siden det eineste eg har har vett om plassen e at de har vært stengt flere ganger så...

mennemen:o) me snakkes på onsdag! camilla e og med.

Hei igjen...!

Nei for meg e d akkurat d samma på kor me går henne....! bare bestem ein plass dokke.....så dokke eg opp uansett om d e piazza, peppes eller bølgen og moi :)

Men hadde vært litt greit å hørt ka dokke andre i septemberklubben meine o da!!

*Kathrine*

Heisan!

Eg synes ikkje me sko gå på la piazza, siden den har vert stengt flerne ganger av mattilsynet. Friste ikkje å spisa der. Hvis me ikkje kan gå på Bølgen & Moi, som me avtalte adle seks som va hos meg. Forresten e dår smårettar der te rundt 100 lappen. Uansett synes eg då at me får gå ein aen plass og ikke la piazza. Men eg vett at flerne hadde lyst å prøva Bølgen & Moi.

Tone

Annonse

dette blei mye mas! neste gang tror eg med holde oss te det som e avtalt på forhånd! Siden me va så seine med å ta en endelig avgjørelse va det fullt på Bølgen & Moi:o(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

fikk bor på harbour cafe så då sees me der imårå klokka syv:o) Blir bra dette!

glede meg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...