Gå til innhold

Tolke dette her???!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

nå skjønner jeg ingenting, testet i går da var den svak positiv, og i dag er den negativ, blir litt forvirret... hva skal jeg forholde meg til???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvilke tester har du brukt?

jeg ville ha testet på nytt med morgenurin i morgen, med vanlig clearblue jeg. eller vente noen dager hvis du klarer:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har brukt quick respons.. det var den eneste testen de hadde på apoteket! vet ikke om jeg klarer å vente hehe.. men syntes dette er ganske forvirrende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lenge er det siden du skulle hatt mensen da? vet at hvis du tester noen dager før, kan det hende at det blir positiv test, men at egget ikke fester seg alikevel og at det blir en spontan abort, med blødning rundt ikm. dette er ganske vanlig, ikke for å skremme deg altså:) men prøv å drikk litt før du legger deg og så tester du med første urinen i morgen! da er hcg'en konsentrert og hvis du er gravid, vil den sannsynligvis slå ut! lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar =) he he men saken er den at jeg har ei lita tulle på bare 4mnd, så jeg har ikke hatt noen mens enda, så jeg har ikke noe å regne ut ifra.. følte meg bare slapp og trøtt og tok en test bare for og være sikker. men har ikke blitt noe klokere, da den er først positiv også negativ.. hmmm.. men jeg får vel "blakke" meg på flere tester.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja da blir det jo litt annerledes! test mere eller hør med legen. håper du får det svaret du vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den testen har forøvrig fått et dårlig rykte, se om du kan få tak i et ennet slag?!

Det er noen velassorterte matvare forretninger som har også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik var det med meg også. Testet først svakt positivt, så negativt, så svakt positiv igjen i løpet av 4 dager. Men da jeg testet tre dager etter der igjen var den iallefall ordentlig positiv :). Jeg tror det har noe å gjøre med hvor tidlig i svangerskapet du tester.

Men i ditt tilfelle er du jo sikkert gravid, ettersom du fikk svak positiv :). Anbefaler deg å teste igjen om et par dager for å være sikker.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...