Gå til innhold

November: Hvilket kjønn...


Storebror & Lillebror

Anbefalte innlegg

venter dere?

 

Virker som det kommer til å bli født masse guttebebisser i november :)

Jeg venter gutt selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet det ikke ennå, men skal på ul 28/6, så da håper jeg de kan se det. Elers er det et sted 3 mil herifra som kjønnsscanner for 350 kr, og så får du scanningen på den DVD, så det kommer jeg til å gjøre.

Da jeg fikk Andreas for tre år siden (14/11), var vi 6 som fikk gutt og ei som fikk jente i barselgruppa mi! Så kansje november bare er en guttemnd.?! He, he, he!!! Hadde jo vært fint med ei jente og da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare si at det ligger en liten jente og koser seg her inne ;-) (Tonje i følge mor, Live i følge far....he,he....) Og for to år siden var fordelingen i min barsel-gruppe 5 jenter og 3 gutter i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. til deg som snakket om kjønnskanning til 350 hvor i landet er det...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan!

Jeg skal bidra med en liten jente i november jeg i følge jordmor:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor gjettet på jente her. Nesten sikker på at det var gutt selv så nå må vi i gang med å finne et jentenavn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt flere si at i år er det gutte år......

 

Selv var jeg på UL på torsdag og såg min lille prinsesse for første gang :-)

Jeg ble helt satt ut der jeg låg, våget nesten ikke puste og alt jeg hadde tenkt å spørre om forsvant fra mitt hode, hehehe

Terminen ble flyttet 1 dag fra 19 til 20 nov.

 

Nå er vi mammaen og pappaen til Julie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutteår? Jeg "kjenner" seks stykker som har født i år, og samtlige har fått jenter. Her er det også mest sannsynlig ei lita tulle på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vet ikke ennå. Skal på UL på tirsdag. Men er litt usikker på om vi vil vite det. På en måte har jeg litt lyst , men på en annen måte er det jo litt gøy å bevare spenningen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL på fredag. Vet ikke om jeg vil vite kjønnet, men tror det. Vet imidlertid ikke hvordan sykehusets politikk er i forhold til å oppgi kjønnet. Vi får se.

 

Håper på en liten tulle. Har 1 av hver fra før, men søstra mi har 3 gutter, så det er litt manko på jenter i familien. Dessuten har jeg så mange nydelige kjoler etter prinsessa på 6.

 

Men en liten gutt vil jo selvsagt være akkurat like velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen turde ikke si det sikkert, men hun syntes det så ut som det er to jenter på gang her :o) Det er litt vanskelig å tro på, for jeg var overbevist om at det var minst en gutt - helst to. Men det spiller ingen rolle altså! Vi får vel kanskje sikrere svar når vi skal på ordinær ul i uke 22.

 

Synes det er masse jenter på vei her jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmoren sa att "er ikke dete gutt så vet ikke jeg....!" ;) Så her blir det nok en lite guttebebis... Synes ALLE får gutter jeg,,har vært slik i flære år...stakkars gutter...må enten f¨mye eldre elller yngre koner de da.... Jada...HAr allerede tenkt på det...*hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården satt bebisen seg i yoga-stilling omtrent helt nederst i bekkenet mitt så dette blir en hemmelighet sa jordmora til meg.

 

Men *hysj*, jeg har tenkt å "lure" h*n med å dra på 3D UL.

Så time hos Medicus i Trondheim er bestilt til 31.06.06 kl 20.00 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...