Gå til innhold

Han reiste seg opp aleine i dag...

Anbefalte innlegg

Det skulle vore kjempekoselig, men eg trur aldri eg har vore så redd før... Han sat i badebaljen sin (sånn som står på stativ, i stellebordhøgd) mens eg stod rett ved sida av og tørka håret etter dusjen. Eg såg at han tok tak i kanten på baljen, og det har han gjort mange gongar før. Men så sparka han frå med beina. Og i og med at han holdt fast med hendene tok han ein liten salto over kanten og utfor.

Eg hadde ikkje i min villaste fantasi innbilt meg at eg kunne vere så kjapp, men eg klarte faktisk (på forunderleg vis) å få tak i foten hans ein plass mellom baljen og golvet. Så vi unngjekk det grusomme *dunk*et eg har høyrd så mange fortelle om. Heldigvis.

Men du kan tru eg var skjelven og hadde puls på sikkert 200 då det gjekk opp for meg at han kunne gått rett i bakken *grøss*. Heretter kjem baljen til å stå på golvet ja.

Han har i alle fall reist seg opp då. Flinke guten vår...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5357877-han-reiste-seg-opp-aleine-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så skummelt, men spennende å :)

Husker første gang vesla reiste seg opp alene. Da var vi hos mamma å hun var i lekegrinda så så kikket jeg bort på henne å der stod hun, rett opp! Jeg ropte til mamma: herregud emma står!! da ble hun kjemperedd å datt ned på rumpa å grein..hehe...ropte visst litt høyt jeg...men fikk sjokk gitt for plutselig står de :)

Minsten vår har greid å reise seg overalt en stund allerede nå(han blir 7 mnd i morgen) så jeg vet at jeg må følge med når han er i baljen selv om den står på gulvet. Men i går ble det et stup over kanten og ut på gulvet likevel da storesøster på 2 1/2 "assisterte" han med et velrettet dytt i ryggen der han stod og holdt seg fast i baljekanten. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...