Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

den baljen til nyfødte er den bra?en venninde av meg har kjøpt det,og jeg mener å ha hørt mye negativt om den baljen.hva er din erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale den iallfall!: ) Er litt stress å få vasket håret (datteren min har veldig mye hår) men ellers er den glimrende:) Hun er 4 mnd nå og storkoser seg når hun får sitte oppi den:)

Skrevet

Den er bare såå bra! Vi har brukt den helt fra snuppa ble født.. Hun bare eelsker å være oppi den! til å begynne med måtte vi holde hodet hennes for at hun ikke skulle få vann i ansiktet.. Men nå er hun 5 mnd (korr alder) og sitter oppi den selv1 plasker og hyler.. det er så gøy!

Synes ikke det er noe problem å vaske håret egentlig, bare skyller med dusjen..

Du burde kjøpe den!!

Skrevet

Må bare tilføye at det er så nydelig å se hvordan babyen reagerer når denkommer oppi tummy tuben! Slapper av og gjør de samme bevegelseve som i mors liv.. Snuppa har ikke grått en eneste gang oppi den!

Og du kan bruke den til de er ca 2 år.. Hørte om en jente som var 3 som ikke ville bade i noe annet, og den sprakk visst! Morsomt..

Skrevet

Vår gutt stortrives i balja. Han er to mnd og badet i den siden han kom fra sykehuset. Virker som om han synes det er trygt og godt å sitte som i magen. Vi hadde desuten litt problemer med luft i magen, og det hjalp med å bade.

Litt stress med å passe på hode hans nå som han er blitt litt større, men snart kan han nok sitte der av seg selv... Men anbefaler den uansett...

Skrevet

Jeg likte den veldig godt, men hvis du skal ha et badekar som holder lenger så kjøp et vanlig:)

Skrevet

Min erfaring med tummy-tub er kjempebra! De briuker den på kuvøseavd.

Min lillegutt har ikke skreket når han er i den, det blir tryggere for de å bade i den enn et badekar fordi badekaret blir så stort i forhold. Da blir de utrygge og redde. Det er også bra mot kolikk. Lillegutt storkoser seg i tummy-tuben, så jeg anbefaler den på det sterkeste:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...