Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 den baljen til nyfødte er den bra?en venninde av meg har kjøpt det,og jeg mener å ha hørt mye negativt om den baljen.hva er din erfaring?
Mari26 Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Jeg vil anbefale den iallfall!: ) Er litt stress å få vasket håret (datteren min har veldig mye hår) men ellers er den glimrende:) Hun er 4 mnd nå og storkoser seg når hun får sitte oppi den:)
Nær mamma Skrevet 14. juni 2006 #3 Skrevet 14. juni 2006 Den er bare såå bra! Vi har brukt den helt fra snuppa ble født.. Hun bare eelsker å være oppi den! til å begynne med måtte vi holde hodet hennes for at hun ikke skulle få vann i ansiktet.. Men nå er hun 5 mnd (korr alder) og sitter oppi den selv1 plasker og hyler.. det er så gøy! Synes ikke det er noe problem å vaske håret egentlig, bare skyller med dusjen.. Du burde kjøpe den!!
Nær mamma Skrevet 14. juni 2006 #4 Skrevet 14. juni 2006 Må bare tilføye at det er så nydelig å se hvordan babyen reagerer når denkommer oppi tummy tuben! Slapper av og gjør de samme bevegelseve som i mors liv.. Snuppa har ikke grått en eneste gang oppi den! Og du kan bruke den til de er ca 2 år.. Hørte om en jente som var 3 som ikke ville bade i noe annet, og den sprakk visst! Morsomt..
Silverpilen Skrevet 14. juni 2006 #5 Skrevet 14. juni 2006 Vår gutt stortrives i balja. Han er to mnd og badet i den siden han kom fra sykehuset. Virker som om han synes det er trygt og godt å sitte som i magen. Vi hadde desuten litt problemer med luft i magen, og det hjalp med å bade. Litt stress med å passe på hode hans nå som han er blitt litt større, men snart kan han nok sitte der av seg selv... Men anbefaler den uansett...
Ella i farta Skrevet 15. juni 2006 #6 Skrevet 15. juni 2006 Jeg likte den veldig godt, men hvis du skal ha et badekar som holder lenger så kjøp et vanlig:)
Puselure Skrevet 15. juni 2006 #7 Skrevet 15. juni 2006 Min erfaring med tummy-tub er kjempebra! De briuker den på kuvøseavd. Min lillegutt har ikke skreket når han er i den, det blir tryggere for de å bade i den enn et badekar fordi badekaret blir så stort i forhold. Da blir de utrygge og redde. Det er også bra mot kolikk. Lillegutt storkoser seg i tummy-tuben, så jeg anbefaler den på det sterkeste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå