Gå til innhold

hei Nickie_prøver_på_nytt :-) jeg er også spådame :-)

Anbefalte innlegg

Hei på deg !

OG hjertelig velkommen :-) jeg er ganske fersk her selv, jeg spår med tarot og ved hjelp av intuisjonen min :-) har du lyst til og prøve og spå meg??

er ikke så lett og spå seg selv, noe du sikkert vet :-)

Jeg er født 301185

sambo 130584

jeg er 169 høy og veier 73 kg, liker best og sove på magen, med det høyre benet bøyd opp mot brystet, har hode også på høyre side :-)

jeg lurer veldig på om du ser graviditet på meg snart, har prøvd en stund, også lurer jeg på om du ser noen forlovelse på meg og sambo?

Tusen takk på forhånd :-)

Fortsetter under...

jeg skal også skaffe meg tarot kort. tror jeg trenger litt hjelp av kortene. nei å spå seg selv er jo nesten umulig... vi kan gjøre en deal? jeg spår deg, og du spår meg?? :-)

Jeg lurer på når jeg blir gravid igjen (akkurat hatt SA i 7 uke)

Og kjønn? Det er bare en??

Jeg får opp giftemål på deg om under et år.... eller ihvertfall en seriøs plan om giftemål.

Dere blir gravide i år, tror det blir i desember, så vidt jeg ser. Dere har et veldig kjærlig forhold.... veldig forelsket.... :-)

meeeeeeeen nå har jo ikke jeg tarot kort da....

så gøy :-) ser du hvordan det går med oss i det nye huset vårt? hvordan økonomien blir framover? hvor mange barn ser du?

synes det er gøy å bli spådd :-)

jeg får opp at det er ikke så lenge til, føler i løpet av sensommer/tidlihøsten.... ei lita jente :-) får opp 3 barn totalt :-)

veldig koselig med flere spådamer her :-) håper vi kan holde kontakt og hjelpe hverandre :-)

stooor klem til deg :-)

Annonse

Huset deres kommer det til å gå bra i. Dere vil trives veldig godt. Hvilken farge er det på huset? er det hvitt? eller ser jeg feil???? Det er veldig fint der om sommeren. Ligger det landig til? mye gress, og noen trær????

Hvis jeg tabber meg nå, blir jeg skikkelig flau altså, men da må du tilgi meg... huff huff... er jo så fersk, og jobber UTEN tarrot.... skal bestille kortene om noen dager nå.

får følelse av indre ro, og varme i sjelen på huset. Veldig trygghets følelse. det er noe jeg ikke klarer gi slipp på.

Får opp tre barn totalt. Et i desember(gravid i desember) og et barn som kommer tett på dette.

ellers kommer dette barnet som en god atpåklatt (ser ut som det er et 4-5 års mellomrom) Sistemann er en gutt ihvertfall. Det ser ut til at det kommer to gutter og en jente. ser ikke helt hvem som kommer først, men... :-)

hvis du vil kan du spå meg sjenerelt. bare si det du får opp på meg. Vi holder på å flytte til et nytt hus, og prøver som sakt å bli gravide igjen.

utrolig morro at vi kan spå hverandre litt. må bare beklage at det har tatt litt tid!

det er helt i orden ser du :-) huset er foreløpig hvitt ja :-) skal male det rødt etter hvert... det ligger på en gård, og ligger landlig til :-) så det stemmer.. Vi kommer til og bo på samme gård som svigers :-) og vi har et godt forhold til de :-) så jeg gleder meg veldig :-)

får opp at dere har det hektisk en periode nå pga flytting, men så snart dette er i boks har dere tid til hverandre igjen :-) som sagt, det er ikke så lenge til spira sitter :-)

synes du er veldig flink til og være fersk :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...