Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da har jeg begynt å stikke igjen, og ting nærmer seg med storm-skritt. Har UL neste fredag og håper at da blir det uttak mandagen etter. Ber om flere egg denne gangen.

Jeg har fått Puergon denne gangen fordi jeg måtte ha en dosering som ikke kunne stilles inn på Gonal-f pennen. Har 133 ie denne gangen, og håper at det passer meg bedre:) Kun fem egg forrige gang ( 2 som kunne settes inn) og gangen før der var jeg på nippet til overstimulering og ble avbrutt. Så som man sier alle gode ting er tre, så denne gangen må det gå rette veien for meg (oss). Begynner å kjenne nervene....

Flere som skal uttak i uke 26?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ønsker deg lykke til med stikkingen,men dette har jo du gjort før så det går så bra..

dagene nå går veldig fort,så vips så setter man eggløsning sprøyta:-)

hvor mye hadde du i sprøyta første gangen siden du ble overstimulert..?

jeg ble også overstimulert ,gikk på sprøyter 10dager 150 mill...

hadde mye luftsmerter ,men ingen sa noe.. jeg hadde 30 eggposer 7 av de var cyster...det gikk heldigvis bra iallefall hittil,men hvis jeg blir kvalm og mere oppbløst må jeg ringe..

lurer på hvordan de fant ut at du var overstimulert?

klem fra

Skrevet

Spennende!

Lykke til med stikkingen, selv skal jeg ikke i gang med sprøyter før i uke 30.

:-)

Skrevet

Hallo!

De så at det var på god vei til å bli overstimulert da jeg var på UL. Det var så mange eggposer klare at de ikke gadd telle de engang. 18-19 bare i den ene eggstokken og minst like mange i den andre.tror jeg de sa. Dette var i fjor høst så detaljene har jeg nok glemt litt.. men jeg hadde 150 ie i 8 dager og da ville de ikke at jeg skulle bruke sprøyta mer. Problemet kom da de ikke kunne ta ut eggene pga av helg slik at jeg måtte vente noen dager uten stimulering så da jeg kom på uttak var alle eggene borte, løsnet av seg selv eller no.

Jeg var egentlig ikke så veldig plaget, bare endel oppblåst. Men siden det var første gangen min trodde jeg bare at det var normal bivirkning av medisinene. Og siden det ikke ble noe innsetting ble det ikke flere plager heller. Andre gangen hadde jeg 112,5 ie i 11 dager, og det ble litt lite. "Bare" 5 egg. Så jeg er litt spent nå.

Er det lenge siden du satte inn? Har du noe vondt som du tror kommer av overstimuleringen?

Skrevet

Gleder meg til å følge med stikkingen din :-) Jeg begynner i uke 33 :-)))))

Skrevet

hei igjen:-)

takk for at du svarte:-)

jeg har vondt i nedre mage og oppe ved brystbeinet..

siden det var så mange egg ville de sjekke meg (blodprosent & magen min)

følte meg ganske bra da,så de satt inn et egg...

men fikk streng beskjed at om magen vokste og jeg ble kvalm ,måtte jeg kontakte lege og bli lagdt inn...

tror kanskje jeg ble litt skremt,og kjenner etter exstra hele tiden...

jeg får ta tiden til hjelpe,drikker masse vann og maserer magen for og få ut luft..

nok en gang ønsker jeg deg lykke til og håper du får passe med egg og at de er av super kvalitet:-) lykke lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...