Anonym bruker Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Hei Jeg er nå i uke 19, og har vært på to kontroller, i henholdsvis uke 8 og uke 12. I tillegg har jeg vært på ultralyd nå nylig. Legen min har enda ikke målt SF, er dette litt rart? Hva forteller dette målet meg? Jeg har byttet fastlege nå den siste uken, da jeg ikke er helt fornøyd med oppfølgingen.. men min nye lege er på ferie nå et par uker. Tenkte jeg burde kontakte jordmor på helsestasjon, for jeg bør vel ha en ny kontroll snart? Nå har det tross alt vært syv uker siden forrige. En siste ting; jeg har blitt rekvirert til et sykehus av min tidligere fastlege, men ønsker nå veldig gjerne å bytte til Riksen. Vet det er mye pågang der, men noen som har noen ide om det faktisk er mulig å søke overflytning? Takk for svar... - og stryk på magen til dere alle..
Suprise! Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Hei! Første gang jeg ble målt SF mål på var da jeg var i uke 24... Virker som om dette er veldig forskjellig,men nå ligger/lå min langt nede?! ... Det andre håper jeg det er andre som hjelper deg med;)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Det er ikke vanlig med så tette kontroller lenger... det skal være totalt 8, og da har du de fleste i 3.trimester.WHO anbefaler minst 4, så da skjønner du at vi har mange kontroller her til lands....!selv var jeg på kontroll i uke12, 19 og 25. Synes det har holdt i massevis! Nå skal jeg ikke før jeg er i uke 32. Så lenge man er frisk, så er det ingen grunn for å renne ned dørene hos jordmor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå