*makrell i tomat* Skrevet 14. juni 2006 #1 Del Skrevet 14. juni 2006 Hei jenter,damer,snupper,kjærringer,ladyer og for ikke å glemme MAMMA`ER ) Nå endelig vil tulla mi ha grøt, vist hun hadde fått lov kunne hun ha "spist seg ihjel".... Hvor mye grøt lager dere,og hvor mye spiser de? Ha en fortsatt fin sommer-kveld ;o) Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #2 Del Skrevet 14. juni 2006 Bruker ca 4 ts pulver. Lager grøten litt tynn. Spiser alt Fin sommerkveld til deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina's mamma Skrevet 14. juni 2006 #3 Del Skrevet 14. juni 2006 Jeg har brukt Holle-grøt hittil, og snuppa har spist grøt siden ca 20/5. Jeg lager 1/2 porsjon grøt i følge det som står på pakka- 1/2 dl vann og ca 3 ss pulver. I tillegg moser jeg en halv banan og blander i, så det blir en ganske stor porsjon. Vi har hatt gradvis økning, men den siste uka har det klart seg med dette. Hun syntes det var veldig godt med grøt før bananen kom oppi, men etter at hun fikk smake den kombinasjonen ble det rett og slett himmelsk ser det ut til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. juni 2006 #4 Del Skrevet 14. juni 2006 Vi bruker nestle sin havregrøt, og på pakken står det at 1 posjon er 1 dl pulver og 1 dl vann. Så vi bruker 1 dl pulver og 1 1/2 dl vann. hvis ikke blir den for tjukk. På formidag spiser hun en heil slik posjon, men til kvelds spiser hun 1/2 posjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 15. juni 2006 #5 Del Skrevet 15. juni 2006 Lager det som står på pakka vi. Er vel en dl. ca det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 15. juni 2006 #6 Del Skrevet 15. juni 2006 ca en dl væske her også, og nok pulver til passelig grøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå