Mamsen med lillemor i magen Skrevet 14. juni 2006 #1 Skrevet 14. juni 2006 Jeg vil så gjerne skryte litt av den fantastiske nye fastlegen min! Hadde første kontroll i dag, er 12+2, Fortalte at jeg var nervøs og hadde mye stikkinger i magen, og at jeg var villig til å betale 1000 kr for privat ultralyd på volvat. Hun sa at det trengte jeg ikke i det hele tatt, og at hun skulle sende en henvisning til Ullevål med en gang. Legen min tok seg god tid til å prate med meg om mine forventninger og om hvordan jeg følte meg.... Så vil bare skryte litt ekstra av henne, siden hun er så flink! Er dessverre mange leger som ikke er like flinke som henne!
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 14. juni 2006 #2 Skrevet 14. juni 2006 Saa bra, ikke alle som er like flinke nei!! Da jeg sa til fastlegen min at jeg var gravid fortalte hun at abort kanskje var den beste utveien (sa jeg tenkte paa det siden samboer ikke var sikker paa om vi skulle beholde)! Dette sa hun paa tross at hun vet jeg har slitet psykisk i over 2 aar etter en abort jeg hadde for 4 aar siden da jeg var 16!! Jeg mener... hvor korka gaar det ann aa bli? Saa du sksal nok bare prise deg lykkelig og 0nsker deg masse lykke til vidre ogssa
cielo *to barns mamma* Skrevet 15. juni 2006 #3 Skrevet 15. juni 2006 Så heldig du er da. Bor du i Oslo? I så fall hvor er denne legen? Prøver å bytte fastlege, men er ikke så lett å finne en bra/ledig. Er ikke fornøyd med min lege, synes han ikke tar seg tid til meg når jeg er der. I tillegg er han veldig ofte borte, har hatt vikar de fleste ganger, sist gang en nyutdannet lege som ikke hadde tatt førstegangs-kontroll før og som bare fulgte en liste uten å ha noe peil.
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2006 Jeg bor i Oslo, på Lambertseter, så legen min holder til på legekontoret der. Hun heter Maida Ilic, og er helt fantastisk! Det er et fint legekontor, med sykepleiere og reseptionister, så det er alltid noen som svarer på telefonen når du ringer (og ikke må vente i 1000 minutter....!) HIttil er jeg kjempe fornøyd! Og alle på legesenteret er veldig hjelpsomme! Ta å ring de, og hør! Lykke til videre! Man er nødt til å ha en fastlege som forstår en og tar en alvorlig!
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2006 Hvor langt er du på vei? Jeg ville ha byttet fastlege på rappen! Legen din høres ut som en idiot! Han kjenner deg ikke i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå